هفته نکوداشت زرین‌شهر بستری مناسب برای ترویج و توسعه ورزش همگانی

شهردار زرین‌شهر گفت: شهرداری با تکیه بر نقش سازنده ورزش به ویژه ورزش‌های دسته‌جمعی در رشد اجتماعی و تامین بهداشت روانی، اقدام به برگزاری مسابقات والیبال خیابانی در هفته نکوداشت زرین‌شهر کرده است تا اوقات خوشی را برای خانواده‌ها رقم بزند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین اسماعیلی‌احمدی در برنامه‌ای که به مناسبت هفته نکوداشت هفته زرین‌شهر برگزار شد در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در گذشته ورزش محلات به ویژه در رشته‌هایی همچون والیبال در میان جوانان از محبوبیت خاصی برخوردار بود به نحوی که نه تنها به گرما و سرما بستگی نداشت بلکه دل‌مشغولی بود که در دل کوچه پس‌کوچه‌های شهر و با حداقل امکانات اما با حضور پرشور نسل جوان دنبال می‌شد.

وی افزود: امروزه به دلایل مختلف ورزش در محلات کمرنگ شده است در حالی که امروزه مدیریت شهری در کنار دیگر دستگاه‌های متولی به دنبال تقویت و توسعه ورزش همگانی است، چراکه ورزش همگانی سبب رشد سلامت و نشاط جامعه، کارآمدی ارتباطات اجتماعی و استحکام پیوندهای عاطفی در بین اقشار مختلف شهروندان خواهد شد.

شهردار زرین‌شهر هفته نکوداشت این شهر را بستری مناسب برای ترویج فرهنگ سلامت و توسعه ورزش همگانی دانست و خاطرنشان کرد: شهرداری با تکیه بر نقش سازنده ورزش به ویژه ورزش‌های دسته جمعی در رشد اجتماعی و تأمین بهداشت روانی در هفته نکوداشت زرین‌شهر، اقدام به برگزاری والیبال خیابانی کرد تا اوقاتی خوش را برای فارغ شدن خانواده‌ها از خستگی‌های روزمره رقم بزند.

اسماعیلی‌احمدی ادامه داد: شهرداری زرین‌شهر زیرساخت‌های لازم همچون آسفالت زمین والیبال، خط‌کشی، تأمین تور و جایگاه استقرار داور، جوایز تیم‌های اول تا سوم را تأمین کرد تا زمین مسابقات از کیفیت لازم برای برگزاری برخوردار باشد.

وی ورزش را یکی از شاخص‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی دانست و اضافه کرد: بر اساس گزارش‌های ارائه شده در این دوره از مسابقات والیبال خیابانی، ۹ تیم مردمی در فضای باز با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت و برگزاری این مسابقات طی دو روز گذشته توانسته است شور و هیجان وصف‌ناپذیری را در بین خانواده‌ها به ویژه جوانان محله‌نشین ایجاد کند.

شهردار زرین‌شهر تاکید کرد: بر اساس برنامه زمانبندی تعریف شده مسابقات والیبال خیابانی هر روز تا یازدهم خردادماه ساعت ۱۶:۰۰ برگزار خواهد شد.

اسماعیلی‌احمدی گفت: معتقد هستیم با ترویج و برگزاری اینگونه مسابقات به راحتی می‌توان از دل ورزش محلات استعدادهای نخبه را برای پرورش و شکوفایی در این رشته‌ها شناسایی کرد تا بتوانند با حضور و درخشش در عرصه‌های استانی، ملی و بین‌المللی عناوین مختلفی را برای خطه طلایی ایران کسب کنند.

کد خبر 663811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.