سارقان کابل‌های برق شهر اصفهان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری دو سارق کابل شبکه برق هوایی این شهر و کشف ۳۰۰ کیلوگرم از کابل‌های مذکور در عملیات ماموران این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ حسین بساطی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت کابل شبکه برق هوایی در یکی از مناطق شهر اصفهان که باعث قطع برق ساکنان این منطقه شده بود، موضوع در دستور کار مأموران کلانتری ۱۲ فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان قرار گرفت و گشت‌های ویژه این کلانتری به صورت هوشمند به گشت‌زنی پرداختند.

وی افزود: مأموران حین گشت‌زنی در یکی از مناطق شهر، دو نفر را در حال قطع کابل‌های شبکه برق هوایی مشاهده و بلافاصله برای دستگیری آنها اقدام کردند. متهمان به محض دیدن واحد گشت پلیس سوار بر یک دستگاه خودرو وانت مزدا و از صحنه متواری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان تصریح کرد: با فرار متهمان مأموران به تعقیب آنها پرداختند، در یک اقدام ضربتی خودرو را متوقف، هر دو نفر را دستگیر و در بازرسی از خودرو ۳۰۰ کیلوگرم سیم برق و یک عدد قیچی مخصوص قطع سیم برق را کشف کردند.

وی از تحویل متهمان به مرجع قضائی خبر داد و خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، به ویژه قطع سیم‌های برق توسط افراد ناشناس و در ساعات پایانی شب، از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ پلیس را در جریان قرار دهند.

کد خبر 663774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.