راه‌اندازی معبر چهره‌های ماندگار در گرگان

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری گرگان گفت: ساخت مجسمه و سردیس مشاهیر و نخبگان افتخارآفرین نمادی از هویت تاریخی، فرهنگی و علمی هر شهر محسوب می‌شود و مناسب‌ترین گزینه برای زیباسازی منظر شهر و محلی برای تعامل و آشنایی شهروندان و مسافران با گذشته تاریخی شهر خواهد بود.

احمد سالاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از برگزاری جلسه هم‌اندیشی به منظور احداث چهار سردیس چهره‌های ماندگار خبر داد و اظهار کرد: معبر چهره‌های ماندگار در گرگان راه‌اندازی می‌شود.

وی افزود: در راستای بهبود سیما و منظر شهر و تجلیل از مقام والای شهدا و مفاخر فرهنگی و علمی جلسه‌ای با حضور مدیران و کارشناسان مرتبط برگزار شد.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری گرگان خاطرنشان کرد: ساخت مجسمه و سردیس مشاهیر و نخبگان افتخارآفرین نمادی از هویت تاریخی، فرهنگی و علمی هر شهر محسوب می‌شود و مناسب‌ترین گزینه برای زیباسازی منظر شهری و محلی برای تعامل و آشنایی شهروندان و مسافران با گذشته تاریخی شهر خواهد بود.

سالاری اضافه کرد: در این راستا چهار سردیس مفاخر شهر گرگان شامل سردیس «شعبان قاری» پیشکسوت بسکتبال، «سیدرضا سیدین» پدر ورزش گرگان، «پرویز کیانی» اسطوره گرگان‌شناسی و سپهبد «شهید صیاد شیرازی» از افتخارآفرینان دفاع مقدس ساخته شده است.

وی گفت: جلسات هم‌اندیشی برای راه‌اندازی گذر مشاهیر برگزار شده است و به زودی سردیس‌های طراحی شده در مکان مناسب جانمایی و نصب خواهد شد.

کد خبر 663771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.