کنگره ملی ۲۴ هزار شهید استان اصفهان برگزار می‌شود

معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب‌الزمان (عج) گفت: کنگره ملی ۲۴ هزار شهید استان اصفهان همراه با ۱۱ کنگره فرعی شهدای اقشار مختلف در استان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ علی فتحیان، امروز _ شنبه ششم خردادماه_در مراسم تکریم و معارفه مدیر دفتر خبرگزاری فارس در اصفهان در مجتمع فرهنگی مطبوعاتی اصفهان اظهار کرد: روحیه ایثار و شهادت مردم اصفهان زبانزد است و این شاخصه در مقاطع مختلف از سوی رهبر معظم انقلاب مورد تکریم و تجلیل قرار گرفته است.

وی با اشاره به سالروز فتح خرمشهر که نقش بی‌بدیل فرماندهان اصفهان از جمله حاج‌حسین خرازی و حاج‌احمد کاظمی در وقوع این فتح‌الفتوح غیرقابل انکار است، گفت: بر این اساس کنگره ۲۴ هزار شهید استان اصفهان را در سال جاری برگزار خواهیم کرد که طبق برنامه‌ریزی انجام شده، در طول سال ۱۱ کنگره فرعی شهدای اقشار مختلف برگزار خواهد شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب‌الزمان (عج) با اشاره به اینکه بالغ بر یک دهم تعداد کل شهدای کشور در هشت سال دفاع مقدس، متعلق به استان اصفهان گفت: استان اصفهان دارای شهدای متعدد در اقشار مختلف بوده که حاکی از پیشتازی این اقشار در عرصه ایثار و شهادت است.

وی ابراز کرد: همچنین در حال حاضر بیش از هزار جانباز بالای ۷۰ درصد در استان اصفهان وجود دارند که همگی شهید زنده بوده وبا احتساب این افراد می‌توان تعداد شهدای استان را ۲۵ هزار شهید دانست.

فتحیان خطاب به رسانه‌های استان گفت: شایسته است رسانه‌های استان در عرصه شهادت و ایثار اقدام مؤثر و مستمری در مقابل کار رسانه‌ای دشمن انجام دهند.

کد خبر 663764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.