کشورهای زیادی متقاضی حضور در مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) هستند

وزیر کشور با بیان اینکه مشتاقان زیادی از داخل و خارج کشور علاقه‌مند حضور در مراسم سی‌وچهارمین سالگرد بزرگداشت حضرت امام خمینی (ره) هستند، گفت: درخواست‌ها برای حضور در این مراسم بسیار زیاد بوده است.

به گزارش ایمنا، احمد وحیدی ظهر امروز _شنبه ششم خردادماه_ در حاشیه نشست خبری سومین جلسه ستاد بزرگداشت حضرت امام خمینی (ره) و در جمع خبرنگاران با اشاره به جزئیات این جلسه تصریح کرد: فهرست کشورهایی که قرار است در این مراسم شرکت کنند، به‌زودی منتشر خواهد شد.

وی افزود: مهمانان خارجی زیادی به این مراسم دعوت شده‌اند و کشورهای دیگری هم درخواست حضور داشته‌اند که با توجه به این شرایط لازم است تمهیدات لازم برای حضور در این مراسم اندیشیده شود.

نماینده تام‌الاختیار رئیس‌جمهور در ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال امام (ره) با اشاره به اینکه دستگاه‌های مختلف وظیفه دارند این تمهیدات را فراهم کنند، گفت: در نشست امروز گزارش دستگاه‌های مختلف و وظایف آنها برای هرچه بهتر برگزار شدن این مراسم مرور شد.

وحیدی اضافه کرد: مهم‌ترین موضوع در این مراسم تبیین آرمان‌های حضرت امام (ره) برای نشان دادن ابعاد مختلف انقلاب اسلامی از زبان ایشان است، لذا برنامه‌های مختلفی پیش‌بینی شده است و رایزنان فرهنگی ما در خارج از کشور نیز در این رابطه اقداماتی در دست انجام دارند.

منبع: ایرنا

کد خبر 663742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.