شادی‌پیمایی در نقاط مختلف شهر با هدف افزایش نشاط اجتماعی

شهردار زرین‌شهر گفت: با توجه به استقبال شهروندان به ویژه خانواده‌ها از اجرای ویژه‌برنامه شادی‌پیمایی، بعدازظهر امروز شاهد حرکت این کارناوال در معابر و محلات مختلف شهر خواهیم بود تا خانواده‌ها لحظات شادی را در کنار یکدیگر سپری کنند.

حسین اسماعیلی‌احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا تقویت نشاط شهروندی را راهکار مؤثری در رشد و پویایی شهر دانست و اظهار کرد: برگزاری جشن‌های شاد ملی، منطقه‌ای و مذهبی با هدف تقویت نشاط شهروندی در دستور کار شهرداری قرار دارد، چراکه برگزاری اینگونه برنامه‌ها سبب ایجاد روحیه نشاط و شادی، افزایش امید به زندگی و ارتقای سلامت شهروندان می‌شود از فاکتورهای اساسی داشتن یک شهر پویا و فعال به‌شمار می‌آید و در افزایش رضایت شهروندی تأثیر بسزایی دارد.

وی یکی از مهم‌ترین عناصر سرزندگی را تقویت ارتباط اجتماعی دانست و افزود: جشن‌های عمومی و مراسم شادی خیابانی تأثیری بسزایی در تقویت روحیه جمعی و شادی‌آفرینی دارد و برگزاری ویژه‌برنامه‌های تعریف شده از سوی مدیریت شهر در ایام مختلف سال همچون عید نوروز و هفته نکوداشت زرین‌شهر می‌تواند فضای خوبی را در شهر ایجاد کند.

شهردار زرین‌شهر خاطرنشان کرد: همه تلاش مدیریت شهری این است که شهروندانی بانشاط داشته باشیم و برای دستیابی به این منظور از تمام ظرفیت‌ها و امکاناتی که در شهرداری وجود دارد، استفاده خواهیم کرد تا دل‌نشین‌ترین خاطرات را برای شهروندان رقم بزنیم.

اسماعیلی‌احمدی با بیان اینکه هفته نکوداشت زرین‌شهر روز گذشته با اجرای برنامه‌های متنوع از جمله جشنواره ملی اسب و سوارکاری آغاز شد، تصریح کرد: با توجه به استقبال شهروندان به‌ویژه خانواده‌ها از اجرای ویژه‌برنامه شادی‌پیمایی، بعدازظهر امروز _شنبه ششم خردادماه_ شاهد حرکت این کارناوال در معابر و محلات مختلف شهر خواهیم بود تا اعضای خانواده لحظات شاد و مفرحی را در کنار یکدیگر سپری کنند.

وی گفت: این مراسم با به راه افتادن کاروان شادی از جمله عروسک‌های غول‌پیکر همراه است که ضمن تبریک هفته نکوداشت زرین‌شهر و ایجاد شادی و نشاط، شهروندان را به حضور پرشور در برنامه‌های تعریف شده در هفته نکوداشت این شهر تشویق می‌کند.

کد خبر 663655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.