دغدغه‌ پذیرایی را از روی دوش خانواده‌های داغدار برداشته‌ایم

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان گفت: تامین غذا برای اطعام اقوام و نزدیکان، همواره یکی از دغدغه‌های مهم خانواده‌های داغدار در مراسم ترحیم، هفتم و چهلم بوده که این سازمان برای رفع آن تمهیداتی را اتخاذ کرده است.

به گزارش ایمنا، علی حاجیان با اشاره به اینکه تأمین غذا برای اطعام اقوام و نزدیکان، یکی از دغدغه‌های مهم خانواده‌های داغدار در مراسم ترحیم، هفتم و چهلم است، اظهار کرد: در نظرسنجی انجام گرفته از سوی معاونت پژوهش شهرداری اصفهان، دومین مطالبه عمومی شهروندان از آرامستان باغ رضوان پس از تأمین جایگاه سوخت بوده است.

وی افزود: مجموعه پذیرایی بهشت با مساحت یک هزار مترمربع شامل آشپزخانه مرکزی با ظرفیت طبخ دو هزار دست غذا و دو سالن پذیرایی هرکدام با مساحت ۳۰۰ مترمربع و ظرفیت پذیرایی تا ۲۰۰ نفر در بلوار رحمت آرامستان باغ رضوان در حد فاصل قطعات شش و هشت تأسیس شده و درحال خدمت‌رسانی به شهروندان است.

دغدغه‌ پذیرایی را از روی دوش خانواده‌های داغدار برداشته‌ایم

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان گفت: این مجموعه علاوه بر فضای سرپوشیده، دارای یک محوطه باز با ظرفیت ۳۰۰ مترمربع، امکان پذیرایی از ۲۰۰ نفر همچنین امکان تحویل همزمان غذا برای ۶۰۰ نفر میهمان حضوری یا ارائه دو هزار پرس غذای بیرون‌بر است.

وی خاطرنشان کرد: ایستگاه سفارش غذا در سالن متوفیان آرامستان باغ رضوان مستقر شده و خانواده‌های داغدار به صورت حضوری یا از طریق تماس با شماره ۹۱۰۹۰۸۳۰-۰۳۱ می‌توانند سفارش‌های خود را به این مجموعه ارائه کنند.

کد خبر 663573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.