رئال به‌دنبال معامله‌ای دو سر برد با تاتنهام‌ است

طبق گزارش‌ها، رئال مادرید در پی انتقال ادن هازارد به تاتنهام است تا بتواند هری‌کین را به سانتیاگو برنابئو منتقل کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هری‌کین کاپیتان انگلیس که در فصل ۲۳-۲۰۲۲، عنوان بهترین گلزن تاریخ باشگاه و کشورش را کسب کرده به آخرین سال قراردادش با اسپرز نزدیک می‌شود. با در نظر گرفتن این موضوع، گمانه‌زنی‌ها در مورد جدایی این ستاره از جمع لندنی‌ها، قوت گرفته است‌.

طبق گزارش رسانه Cadena Ser، رئال توسط یک واسطه که علاقه احتمالی آنها را به کین نشان می‌دهد، با ستاره انگلیسی ارتباط برقرار کرده است، با این حال هنوز در حال بررسی گزینه‌های خود است. این تیم همچنین به دنبال خرید یک ستاره دیگر از ترکیب سه‌شیرها بوده که آن شخص، جود بلینگهام هافبک بوروسیا دورتموند است.

با این حال، آنها هنگام آخرین مذاکره با یک تیم لیگ‌برتری، حسابی متضرر شدند و این اتفاق، با پرداخت ۱۰۰ میلیون یورو (۸۷ میلیون پوند / ۱۰۷ میلیون دلار) به چلسی برای جذب هازارد در سال ۲۰۱۹، کاملاً مشخص است. پیشنهاداتی وجود دارد تا مهاجم بلژیکی سابق آبی‌های لندن، که قبلاً در فوتبال انگلیس پیشرفت کرده بود، بتواند به عنوان یک ابزار مهم در معامله‌ای برای جذب کین استفاده شود.

هازارد در ۳۵۲ بازی برای چلسی ۱۱۰ گل و ۹۲ پاس گل به ثبت رساند و در این راه، قهرمان لیگ‌برتر و لیگ اروپا شد و حالا ممکن است پس از چهار سال بد در اسپانیا، مایل به بازگشت به لندن باشد.

کد خبر 663564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.