عبور از ایمون زاید؛ هدف بعدی گولسیانی

گیورگی گولسیانی مدافع گرجستانی پرسپولیس در جایگاه پنجم برترین گلزنان خارجی این تیم قرار دارد؛ گوله با زدن دو گل دیگر به ایمون زاید مهاجم اسبق قرمزها می‌رسد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روز گذشته _پنج‌شنبه چهارم خردادماه ۱۴۰۲_ تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب دومین بازی مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های جام‌حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه پاس‌قوامین در برابر هوادار تهران صف‌آرایی کرد و موفق شد سه بر یک مقابل این تیم پیروز شده و راهی فینال شود.

گل نخست این بازی توسط پرسپولیسی‌ها از روی نقطه‌پنالتی به‌ثمر رسید؛ نکته اینجاست که طبق معمول گیورگی گولسیانی مدافع گرجستانی سرخ‌پوشان به‌عنوان پنالتی‌زن نخست پشت توپ ایستاد و پنالتی را به‌راحتی و با فریب‌دادن گلر هوادار به گل اول بازی تبدیل کرد و شاگردان یحیی گل‌محمدی را خیلی‌زود پیش انداخت.

گیورگی گولسیانی با این گلی که مقابل هوادار به‌ثمر رساند، رسماً به رتبه پنجم بهترین گلزنان خارجی پرسپولیس رسید و حالا شش گل تا تبدیل شدن به برترین گلزن خارجی قرمزهای پایتخت فاصله دارد؛ گولسیانی در فصل بیست‌ودوم لیگ برتر و جام‌حذفی امسال که نخستین سال حضورش در پرسپولیس بود به‌عنوان یک مدافع ۱۰ بار گلزنی کرد.

بالاتر از گیورگی گولسیانی، ایمون زاید قرار دارد؛ مهاجم ایرلندی پرسپولیس که به هت‌تریک در شهرآورد معروف که سه بر دو قرمزها برنده شدند و ۱۲ گل برای این تیم زده است. گفتنی است آلن ویتل، گادوین منشا و ابراهیم توره به‌ترتیب با ۱۶، ۱۴ و ۱۳ گل سه گلزن خارجی برتر تاریخ پرسپولیس هستند.

کد خبر 663554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.