در انتقال حزباوی به السد چند هزار یورو نصیب فولاد شد؟

محمدامین حزباوی مدافع ملی‌پوش فولاد خوزستان که همچنان با این تیم قرارداد داشت به‌صورت رسمی و به‌مدت پنج‌سال به السد قطر پیوست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بیش از یک‌ماه قبل بود که شایعاتی مبنی‌بر انتقال محمدامین حزباوی مدافع جوان و ملی‌پوش ایرانی تیم فوتبال فولاد خوزستان به لیگ‌ستارگان قطر و باشگاه السد مطرح شد و باشگاه اهوازی هم این مسئله را تکذیب نکرد اما مبلغ پیشنهادی‌شان برای پیوستن حزباوی به السد را اعلام کردند.

در نهایت پس از اتمام فصل بیست‌ودوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران، شب گذشته بود که محمدامین حزباوی، مدافع ملی‌پوش ایرانی تیم فوتبال فولادخوزستان رسماً به السد قطر پیوست و این باشگاه در یک ویدئو از پدیده فوتبال ایران رونمایی کرد. قرارداد پدیده ایرانی با این تیم قطری پنج‌ساله و از ابتدای فصل ۲۴-۲۰۲۳ خواهد بود.

ضمن اینکه ارزش محمدامین حزباوی در روزهای اخیر از ۲۵۰ هزار یورو به ۵۵۰ هزار یورو رسیده و رقم انتقال وی از فولاد خوزستان به السد نیز چیزی در حدود دو میلیون و پانصد هزار یورو است. دو میلیون یورو بابت رضایت‌نامه و پانصد هزار یورو هم برای حق‌رشد که السد به فولاد پرداخت کرد و باعث انتقال وی از فوتبال ایران به قطر شد.

کد خبر 663538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.