تقویت انسجام ستادهای امر به معروف در مسئله حجاب

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان گفت: مقرر شد پیرامون مسئله حجاب، همبستگی بین همه ستادهای کشور ایجاد شود. این مسئله امر الهی بود و دستور ولی فقیه است که باید برای اجرای آن با قوت بایستیم و مطالبه‌گری کنیم.

حجت‌الاسلام محسن مظاهری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برگزاری همایش سراسری دبیران و معاونان ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر سراسر کشور در اصفهان، اظهار کرد: هدف از این همایش هم‌افزایی همه این ستادها در راستای یک مطالبه‌گری واحد در کشور است.

وی افزود: مهم‌ترین مطالبه ستادهای امر به معروف و نهی از منکر عمل به خواسته‌های مردم هر منطقه است. به عنوان مثال در استاد اصفهان مسئله آب و آلایندگی‌ها از جمله مهم‌ترین مطالبه مردم است که ستاد امر به معروف نیز پیگیر آن خواهد بود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان گفت: همچنین مقرر شد پیرامون مسئله حجاب، همبستگی بین همه ستادهای کشور ایجاد شود. این مسئله امر الهی بود و دستور ولی فقیه است که باید برای اجرای آن با قوت بایستیم و مطالبه‌گری کنیم. ستادهای امر به معروف به این موضوع ورود مستقیم نداشته و صرفاً مطالبه‌گر خواهند بود.

مظاهری اضافه کرد: همچنین قرار شد فعالیت‌های ایجابی از جمله فعالیت‌های فرهنگی و مشاوره در حوزه حجاب با کمک ستادهای امر به معروف به دستگاه‌های مختلف انجام شود تا بتوانیم از این چالش عبور کنیم.

وی ادامه داد: یکی از اهداف این همایش این بود که ستادهای امر به معروف سطح شهرها نیز فعال شوند تا در مطالبه‌گری‌ها، نظارت دستگاه‌های دولتی و گشت ارشاد مسئولان بتوانیم به صورت واحد در کل کشور عمل کنیم.

کد خبر 663536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.