ضرورت ساماندهی کارکنان دانشگاه‌های علوم پزشکی/ کمبود پزشک متخصص در لرستان برطرف می‌شود

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: کمبود پزشک متخصص در استان لرستان پس از ارزیابی دقیق و تعیین نیازها، با حمایت وزارت برطرف می‌‎شود.

به گزارش ایمنا، بهروز رحیمی امروز -پنجشنبه چهارم خردادماه- در جریان بازدید از بیمارستان امام خمینی (ره) اظهار کرد: کمبود پزشکان متخصص توسط دانشگاه علوم پزشکی ارزیابی و از سوی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی نیز تلاش می‌شود تا مشکلات تأمین متخصص برطرف و زیرساخت‌های مورد نیاز تغییر اساسی داشته باشد.

وی در خصوص ساماندهی کارکنان دانشگاه‌های علوم پزشکی افزود: یکی از دستورات رئیس جمهور که با همدلی مجلس شورای اسلامی نیز همراه شد، ساماندهی کارکنان دولت است که در این راستا برخی از کارکنان وزارت بهداشت نیز که قرارداد ۸۹ روزه یا شرکتی هستند، در قالب طرح ساماندهی، تغییرات وضعیت خواهند شد.

گفتنی است، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی از ستاد اداری بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان سلسله با ۲۲۰۰ مترمربع زیربنا و پیشرفت فیزیکی ۲۰ درصد و بخش‌های ام. آر. آی، اورژانس، سی سی یو و بخش ال‌دی‌آر بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان بازدید کرد.

منبع: ایرنا

کد خبر 663497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.