کی‌روش: باید تیم ملی قطر را به حالت عادی‌اش بازگردانیم

کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی قطر معتقد است در جام‌جهانی نتایج پایین‌تر از حد انتظار بوده و تنها هدف فعلی آن‌هل بازگشت به حالت عادی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بیشتر از دو ماه قبل بود که تیم ملی قطر کارلوس کی‌روش را به‌عنوان سرمربی جدید خود و جانشین فلیکس سانچز انتخاب و معرفی کرد؛ کی‌روش پس از ناکامی با ایران در جام‌جهانی ۲۰۲۲ با فدراسیون فوتبال کشورمان برای ادامه همکاری به توافق نرسید اما در جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا به‌عنوان سرمربی قطر روی نیمکت خواهد نشست و کار سختی برای دفاع عنوان قهرمانی عنابی‌پوشان دارد.

سرمربی پرتغالی تیم ملی قطر در مصاحبه‌ای در خصوص جام ملت‌های آسیا که چند ماه دیگر آغاز می‌شود و برنامه‌های تیم ملی قطر اظهار کرد: ما در یک لحظه ویژه هستیم چرا که اگر به گذشته نگاه کنیم، ما جام‌جهانی را پائین‌تر از حد انتظار به پایان بردیم. در حال حاضر ما یک هدف داریم و باید به حالت عادی بازگردیم، اوضاع را به مسیر درست بازگردانیم و تیم، بازیکنان و هواداران خود را متوجه این موضوع کنیم که اگر در آسیا بهترین نباشیم، نمی‌توانیم فوتبال بین‌المللی را به چالش بکشیم.

گفتنی است، ماجراجویی قطر در آسیا از بازی با لبنان آغاز خواهد شد و آن‌ها پس از این بازی به مصاف تاجیکستان و چین می‌روند، اما کی‌روش از این موضوع آگاه است که چالش‌های دشوارتری پس از مرحله گروهی، انتظار آن‌ها را می‌کشد. رقابت سختی خواهد بود، اما موضوع مهم این است که در پایان، فوتبال خوبی بازی کنیم، از بازی خود لذت ببریم و افتخار و سربلندی را برای کشور به ارمغان بیاوریم.

کد خبر 663496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.