حماسه آزادسازی خرمشهر یادآور پایداری و مقاومت است

معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه حماسه آزادسازی خرمشهر و مقاومت مردم دزفول برگ زرینی در دفتر دفاع مقدس است، گفت: در برگ‌های بهاری تقویم، سوم و چهارم خردادماه با نام دو شهر ایران اسلامی و خوزستان گره خورده که برای همه هموطنان یادآور پایداری، مقاومت و نماد ایثار و دلاوری است.

به گزارش ایمنا، محمد مخبر امروز -پنجشنبه چهارم خردادماه- در پیامی به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر و حماسه مردم دزفول، اظهار کرد: در برگ‌های بهاری تقویم، سوم و چهارم خردادماه با نام دو شهر ایران اسلامی و خوزستان عزیز گره خورده است که برای همه هموطنان یادآور پایداری، مقاومت و نماد ایثار و دلاوری است. خرمشهر و دزفول در جغرافیای ایران زمین، تاریخی را رقم زده‌اند که الگویی جاودانه برای همه نسل‌ها می‌تواند قرار گیرد.

وی افزود: آزادسازی خرمشهر پس از ماه‌ها مقاومت و نیز پایمردی و پایداری دزفول در هجوم همه‌جانبه دشمن بعثی، اوراق زرینی از دفتر دفاع مقدس است که هیچ‌گاه کهنه نمی‌شود.

معاون اول رئیس جمهور گفت: با پاسداشت یاد و نام دلاورمردان آن دوران شورانگیز بر همه شهیدان، جانبازان و ایثارگران میهن و همچنین یادگاران و خانواده‌های معظم ایشان درود می‌فرستیم که از رهروان راه شأن باشیم.

منبع: ایرنا

کد خبر 663464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.