کشف خودروی مسروقه ۲۰ میلیاردی

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: یک دستگاه خودروی سواری مزدا۳ به ارزش ۲۰ میلیارد ریال که از استان البرز به سرقت رفته بود، ۲۴ ساعت پس از وقوع سرقت در یکی از خیابان‌های شهر اصفهان کشف شد.

سرهنگ حسین بساطی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مأموران واحد گشت انتظامی فرماندهی انتظامی شهرستان حین گشت‌زنی‌های هدفمند و هوشمندانه خود در یکی از خیابان‌های شهر اصفهان به یک دستگاه خودروی سواری مزدا ۳ مشکوک و پس از بررسی‌ها و استعلام‌های انجام شده متوجه شدند که این خودرو ۲۴ ساعت قبل از استان البرز به سرقت رفته است.

وی با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش این خودرو را ۲۰ میلیارد ریال برآورد کردند، افزود: مأموران بلافاصله خودروی مذکور را متوقف، راننده را به اتهام سرقت خودرو دستگیر کردند و به یگان انتظامی انتقال دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به اعتراف متهم به بزه ارتکابی از تحویل متهم به مرجع قضائی خبر داد و گفت: سرعت در شناسایی وسایل نقلیه مسروقه و دستگیری سریع مجرمان یکی از دستاوردهای هوشمندسازی در پلیس اصفهان است و کشف سریع خودروی مذکور و سارق آن نیز نمونه‌ای از این دستاورد به شمار می‌آید.

کد خبر 663454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.