عصرانه خبری شهرهای ایران در چهارم خردادماه

در این بسته خبری از اجرای عملیات مبارزه با آفات درختان نارون در مشهد تا لایروبی ۴ هزار متری بزرگراه شهید آوینی در شهرری و ساختمان‌های ناایمن ابهر شناسایی می‌شود را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

افزایش صددرصدی بودجه شهرداری هفشجان

داوود رشیدی، شهردار هفشجان چهارمحال و بختیاری با اشاره به ضرورت توسعه زیرساخت‌های شهری گفت: بودجه این شهرداری در سال‌جاری ۱۰۰ درصد نسبت به سال گذشته افزایش دارد.

لایروبی ۴ هزار متری بزرگراه شهید آوینی در شهرری

سعید منوری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲۰ تهران (شهرری) گفت: چهار هزار متر لایروبی در مسیر اتوبان شهید آوینی شهرری برای جلوگیری از سیلاب‌های احتمالی انجام شد.

ساختمان‌های ناایمن ابهر شناسایی می‌شود

رضا حیدری، شهردار ابهر گفت: از مدیران نواحی خواسته شده است در راستای حفظ جان شهروندان، نسبت به شناسایی مالکان املاک فرسوده که خطرآفرین هستند اقدام و با رایزنی و اقدامات قانونی در صدد رفع خطرات احتمالی باشند.

تعداد سفرهای قطار شهری کرج افزایش یافت

خلیل کوزه کنانی، رئیس سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرج اعلام کرد: شمار سفرهای خط ۲ قطار شهری کرج به مناسبت سوم خرداد ماه سالروز فتح خرمشهر افزایش یافت.

نجات گاو از چاه ۱۰ متری در سنندج

مرتضی وکیلی، معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج از نجات یک رأس گاو از درون چاه ۱۰ متری در سنندج خبر داد.

اجرای عملیات مبارزه با آفات درختان نارون در مشهد

حسین مختاری، سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد از اجرای عملیات مبارزه با آفات درختان نارون در معابر فرعی این شهر خبر داد.

تولید ۱۲ هزار تن آسفالت در کارخانه آسفالت شهرداری رفسنجان

سعید قندی، مدیرعامل سازمان عمران از تولید ۱۲ هزار تن آسفالت طی دو ماه ابتدای سال در کارخانه شهرداری رفسنجان خبر داد.

کد خبر 663433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.