فضای سبز شهرکرد باید تقویت شود

رئیس‌ کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، ایثارگران و بانوان شورای اسلامی مرکز چهارمحال‌وبختیاری با بیان اینکه فضای سبز شهرکرد باید تقویت و از نابودی آن جلوگیری شود، گفت: طرح جایگزین برای فضای سبز این شهر باید با هم‌فکری، تعامل و برگزاری نشست‌های مشترک با دستگاه‌های ذی‌ربط آماده شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ماشاالله ایزدی امروز _پنجشنبه چهارم خردادماه_ در جلسه شورای اسلامی شهر شهرکرد اظهار کرد: مدیریت تنوع اقوام یکی از مؤلفه‌های تمدن‌سازی است و غیرت و تعصب و گذشت زمینه‌ساز این مولفه‌ها است.

وی تصریح کرد: مردم نیازمند عدالت هستند و توزیع عادلانه امکانات در تمام نقاط استان از ضروریات است.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، ایثارگران و بانوان شورای اسلامی مرکز چهارمحال‌وبختیاری گفت: احداث سالن‌های ورزشی و ایجاد مواکب در خیابان کاشانی شهرکرد، حمایت از ورزشکاران و دوچرخه سواران، بازسازی جاده سلامت، توسعه پارک بانوان، حضور در مساجد و نشست‌های هم اندیشی، ایجاد پیوست فرهنگی پارک‌ها، نصب تندیس‌های ملی و تاریخی، جمع آوری متکدیان شهر، ایجاد نمایشگاه و برنامه‌های فرهنگی در محلات از جمله اقدامات شورای شهر شهرکرد بوده است.

وی با اشاره به اینکه رویکردهای فرهنگی و پیگیری‌های مدیریت شهری نسبت به مسائل مختلف در حوزه‌های شهری قابل تقدیر است، تاکید کرد: بهبود و ساماندهی ورودی‌های شهرکرد ضروری است، همچنین ساماندهی ورودی جنوب شرقی نیازمند طرح مشترک با شهرداری شهر کیان و مطالعات دقیق و کارشناسی شده است.

ایزدی افزود: وجود حجم قابل توجه جمعیت و ترددهای درون‌شهری و بین شهری شهرکرد باید مورد توجه قرار گیرد، زیرا پارک‌سوارهای موجود در جنوب شرقی شهرکرد، مناسب و در شأن مرکز استان چهارمحال‌وبختیاری نیست.

وی تصریح کرد: فعالان مدیریت شهری در شهرداری و شورای اسلامی شهرکرد با حضور در جمع شهروندان محله‌های مختلف مرکز چهارمحال‌وبختیاری به شناسایی مشکلات و خواسته‌های مردم و تلاش به‌منظور رفع سریع‌تر آن کمک می‌کند.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، ایثارگران و بانوان شورای اسلامی مرکز چهارمحال‌وبختیاری خاطرنشان کرد: درختان و فضای سبز شهرکرد دچار آسیب شده و زیبایی سابق خود را از دست داده است، لذا باید طرح جایگزین برای فضای سبز شهر آماده شود که این امر منوط به هم‌فکری، تعامل و برگزاری نشست‌های مشترک با منابع طبیعی، سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهری شهرداری و فضای سبز مرکز استان است.

وی ادامه داد: لازم است فضای سبز شهرکرد تقویت و از نابودی آن جلوگیری شود، البته اعضای شورای ششم شهر به عنوان نمایندگان مردم در تلاش برای اجرای پروژه‌های شهری هستند تا به مطالبات مردم پاسخ داده شود.

ایزدی توجه به زیرساخت‌های شهری از جمله آسفالت معابر و توجه ویژه به زیرسازی‌ها را ضروری دانست و ادامه داد: محلاتی که نیاز به ترمیم، بازسازی و آسفالت دارد شناسایی و پس از اولویت‌بندی با تاکید بر مناطق کم‌برخوردار از سوی معاونت عمرانی شهرداری به شورای اسلامی شهر اعلام شود.

کد خبر 663427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.