فینال تمام‌شمالی در لیگ برتر بسکتبال

تیم بسکتبال شهرداری گرگان امروز در دومین بازی فینال لیگ برتر بسکتبال در آمل مقابل کاله مازندران قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم بسکتبال شهرداری گرگان با از پیش رو برداشتن پالایش نفت آبادان در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال به فینال این رقابت‌ها رسید. شاگردان حاتمی در بازی اول فینال دوشنبه _یکم خردادماه_ از ساعت ۱۶ در شهر خود برابر کاله به میدان رفتند که هواداران این تیم با حضور حداکثری برای تیم خود سنگ‌تمام گذاشتند.

شهرداری گرگان در بازی اول فینال با نتیجه ۷۳ بر ۵۸ به پیروزی رسید و در دومین بازی امروز _پنجشنبه چهارم خردادماه_ از ساعت ۱۶ مقابل کاله مازندران در آمل صف‌آرایی می‌کند. با توجه به اینکه مسابقات به صورت دو پیروزی از سه بازی برگزار می‌شود، اگر شاگردان حاتمی امروز کاله را شکست دهند، سومین قهرمانی متوالی خود در لیگ برتر بسکتبال را به دست می‌آورند، در غیر این صورت کار به بازی سوم در گرگان کشیده خواهد شد.

فینال تمام شمالی در لیگ برتر بسکتبال

حضور هواداران در بازی نخست انرژی مصاعفی به ما داد

سجاد پذیرفته، بازیکن تیم بسکتبال شهرداری گرگان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در رابطه با فصل ۱۴۰۲_۱۴۰۱ لیگ برتر بسکتبال اظهار کرد: لیگ امسال به دلیل اینکه تیم ملی در پنجره انتخابی جام جهانی قرار داشت و گرگان و ذوب‌آهن هم در مسابقات غرب آسیا حضور داشتند، طولانی و خسته‌کننده شد؛ به‌خصوص برای گرگان و ذوب‌آهن، اما ما حرفه‌ای هستیم و باید با همه شرایط سخت کنار بیاییم و بهترین عملکرد را داشته باشیم، در کل فصل خوبی بود و مسابقات هم کیفیت بالایی داشت.

وی با بیان اینکه کاله بازیکنان و کادر فنی خوبی دارد، تصریح کرد: در مسابقات فینال هر تیمی تمرکز بیشتری داشته باشد، پیروز میدان خواهد شد که در بازی اول فینال مقابل کاله تیم ما تمرکز بالایی در حمله و دفاع داشت. مهم‌ترین عاملی که به ما برای پیروزی کمک کرد، حضور پرشور هواداران گرگان بود. جا دارد از آن‌ها تشکر کنم که در همه شرایط کنار ما ایستادند و کمک کردند تا برنده شویم.

بازیکن تیم بسکتبال شهرداری گرگان ادامه داد: بازی در گرگان حس خوبی دارد، زیرا هواداران این شهر به صورت کامل بسکتبال را می‌فهمند و نقد می‌کنند، حضور آن همه هوادار در بازی اول فینال انرژی مضاعفی برای ما بازیکنان بود تا راحت‌تر بازی کنیم.

فینال تمام شمالی در لیگ برتر بسکتبال

VAR به روند لیگ برتر کمک کرد

پذیرفته در رابطه با عملکرد داوران گفت: داوری مسابقات لیگ خوب بوده است، در کل همه داوران ما خوب هستند، اما آن‌ها هم همچون بازیکنان احتمال دارد اشتباه کنند. VAR که امسال در لیگ برتر بسکتبال وجود داشت، به داوران کمک کرد تا هرکجا احساس شد سوتی اشتباه زدند، دوباره صحنه را ببینند و تصمیم بگیرند.

وی با اشاره بر اینکه در رقابت‌های غرب آسیا دوم شدیم، اظهار کرد: نمی‌خواهم برای شکست در فینال بهانه بیاورم زیرا الریاضی لبنان تیم خوبی است، اما می‌توانستیم در آن دیدار پیروز شویم. متأسفانه شرایط برای ما سخت بود، آخرین مسابقه ما در گرگان مقابل آبادان بازی سختی بود که ساعت ۱۸ تمام شد، مستقیم به تهران سفر کردیم، ساعت ۵ صبح به فرودگاه رفتیم و تا ساعت ۱۰ منتظر بودیم، بازهم در فرودگاه دبی ۵ ساعت منتظر پرواز به لبنان شدیم که همه اینها باعث خستگی بازیکنان شد. درحالی که فردای همان روز از تهران به لبنان پرواز مستقیم وجود داشت و می‌توانستیم راحت تر سفر کنیم. در کل عملکرد تیم ما خوب بود، با یک باخت به فینال رسیدیم، دوم شدیم و تمام تلاش خود را می‌کنیم تا به فینال جام خلیج فارس هم برسیم.

فینال تمام شمالی در لیگ برتر بسکتبال

آماده هستیم که با پیروزی آمل را ترک کنیم

بازیکن تیم بسکتبال شهرداری گرگان در رابطه با بازی دوم فینال در آمل تصریح کرد: کاله تیم خوبی است و مشخص نیست کدام تیم برنده بازی خواهد شد. تیم ما هم کادر فنی فوق‌العاده و بازیکنان بزرگی دارد که می‌توانند به تنهایی نتیجه بازی را عوض کنند، اما هر تیمی تمرکز بیشتری داشته باشد برنده خواهد شد و آماده هستیم که با پیروزی آمل را ترک کنیم.

فشردگی بازی‌ها از جذابیت مسابقات کم کرد

یاسین کلاسنگیانی، بازیکن تیم بسکتبال شهرداری گرگان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در رابطه با این فصل از رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال اظهار کرد: لیگ امسال به خاطر مسابقات انتخابی جام‌جهانی و غرب آسیا فشرده و طولانی شد که از جذابیت و شادابی بازی‌ها کم کرد، اما در مجموع لیگ خوبی بود.

وی درباره بازی اول فینال مقابل کاله تصریح کرد: بازی اول فینال با تیم کاله در گرگان با حضور هواداران خوب گرگانی برگزار شد که توانستیم در آن پیروز شویم و دل هواداران را شاد کنیم. کاله بازیکنان خوبی دارد، انتظار یک بازی حساس و نزدیک داشتیم، اما برنامه‌های تیمی ما، تغییر تاکتیک بازی از طرف سرمربی، تلاش بازیکنان و حضور هواداران باعث شد تا اختلاف امتیاز را زیاد کنیم.

فینال تمام شمالی در لیگ برتر بسکتبال

خستگی بازی‌ها کار را برایمان در آسیا سخت کرد

بازیکن تیم بسکتبال شهرداری گرگان، ادامه داد: داوران ممکن است در بازی‌ها اشتباهاتی داشته باشند، اما در این فصل عملکرد خوبی داشتند و با توجه بر اینکه سیستم IRS در بازی‌ها بود، کمک کرد تا داوران تصمیمات بهتری بگیرند.

کلاسنگیانی با بیان اینکه هواداران گرگان، بهترین هواداران آسیا هستند، گفت: خوشحالیم چنین هوادارانی کنار ما هستند و تمام تلاشمان را می‌کنیم تا دل آن‌ها را شاد کنیم. از همه به‌خصوص هواداران بابت حمایت تشکر می‌کنم.

وی در رابطه با مسابقات غرب‌آسیا اظهار کرد: اولین دوره رقابت‌های غرب آسیا بود که به صورت سوپر لیگ برگزار شد. بازی‌های خوبی داشتیم و مقام دوم را به دست آوردیم که می‌توانستیم قهرمان شویم، اما خستگی بازی‌های لیگ و سفرها این اجازه را به ما نداد.

بسکتبالیست شهرداری گرگان افزود: مسابقات فینال همیشه جذابیت خود را دارد، تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم تا بازی دوم در آمل را پیروزی شویم و سومین قهرمانی متوالی گرگان را به هواداران این تیم هدیه دهیم.

گزارش از: کیمیا گلپیرا،‌ خبرنگار سرویس ورزش ایمنا

کد خبر 663400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.