«کبوترخانه‌ها» و «چهل‌خانه» برگزیده دوسالانه جایزه کتاب اصفهان

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری نجف‌آباد از برگزیده شدن کتاب «کبوترخانه‌ها» و کتاب «چهل‌خانه» در بیست‌وششمین دوسالانه جایزه کتاب اصفهان خبر داد.

علیرضا خاکسار در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه دو کتاب «کبوترخانه‌ها و چهل‌خانه» در بیست‌وششمین دوسالانه جایزه کتاب اصفهان برگزیده شد، اظهار کرد: دو کتاب «کبوترخانه‌ها و چهل خانه» با حمایت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری نجف‌آباد چاپ و موفق به کسب عنوان «اثر برگزیده» در این دوره شد.

وی افزود: این برنامه توسط معاونت فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان به منظور شناسایی و معرفی کتاب‌های برتر در حوزه‌های مختلف، ارج نهادن و تکریم پدیدآورندگان و تولیدکنندگان این آثار و سایر بخش‌های مرتبط با نشر کتاب برگزار می‌شود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری نجف‌آباد با بیان اینکه در دو سالانه امسال آثار ارسالی چاپ اول از ابتدای سال ۹۹ تا پایان سال ۱۴۰۰ اعلام وصول شده است، خاطرنشان کرد: جایزه شامل کتاب‌های کمک درسی نمی‌شود، آثار منتشر شده باید با موضوع استان اصفهان و ناشر یا پدیدآورنده باید اصفهانی باشد.

خاکسار گفت: در دوسالانه جایزه کتاب اصفهان، ۲۶ اثر به عنوان اثر برگزیده و ۲۴ اثر به عنوان شایان تقدیر شناخته شد که از این میان سه عنوان کتاب از اعضای هیئت‌علمی دانشگاه صنعتی اصفهان و جمعی از نویسندگان همکار در بین برگزیدگان قرار گرفتند.

کد خبر 663352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.