مصوبه مدیریت شهری برای مهار تورم و رشد تولید / آماده‌سازی ۷۰۰ دستگاه اتوبوس کولردار

مهم‌ترین رویدادهای مدیریت شهری اصفهان در هفته گذشته را در بسته خبری ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «ثبت شکایت کمیسیون ماده ۷۷ در سامانه «اصفهان من»»، «پل شریعتی تعریض و ایمن‌سازی می‌شود»، «آماده‌سازی ۷۰۰ دستگاه اتوبوس کولردار در اصفهان»، «ارتباطات اصناف با شهرداری اصفهان تقویت می‌شود»، «اجرای ۱۰۰ پروژه عمرانی در منطقه یک / ۲ هزار نفر در اعماق زمین برای تکمیل مترو تلاش می‌کنند»، «وضعیت مطلوب فضای سبز اصفهان / اولویت مدیریت شهری مباحث حمل‌ونقلی است»، «استفاده از ماشین‌آلات به‌روز برای نصف‌جهانی زیباتر / بودجه ۲۵۰ میلیارد تومانی نظافت مکانیزه»، «۶۰ درصد مشکلات سامانه «اصنو» رفع شده است»، «لزوم احداث ادامه خیابان توحید / اجرای بند «ت» تبصره ۶ قانون بودجه ۱۴۰۲ به نفع شهر و شهروندان» و «جزئیات مصوبه چهارگانه مدیریت شهری اصفهان برای مهار تورم و رشد تولید» مهم‌ترین رویدادهای مدیریت شهری اصفهان در هفته گذشته بود که گزیده‌ای از آن را در این بسته خبری ایمنا می‌خوانید.

ثبت شکایت کمیسیون ماده ۷۷ در سامانه «اصفهان من»

مصطفی اعتصامی، مدیرکل نوسازی و تحول اداری شهرداری اصفهان با بیان اینکه فرایند ثبت شکایت در کمیسیون ماده ۷۷ در گذشته حضوری بود، گفت‌: در حال حاضر این فرایند به‌صورت الکترونیکی انجام می‌شود و شهروندان می‌توانند با مراجعه به سامانه «اصفهان من» و کلیک روی آیکون «ارسال شکایت به کمیسیون ماده ۷۷»، شکایت خود را ثبت کنند.

پل شریعتی تعریض و ایمن‌سازی می‌شود

مهدی سلطان‌آقایی، مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان گفت: پل شریعتی در محدوده بلوار معلم و خروجی شهر اصفهان در بعضی ساعات با ترافیک سنگینی مواجه است، لذا با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، تعریض و ایمن‌سازی پل را در دستور کار قرار دادیم و ردیف بودجه خوبی نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

آماده‌سازی ۷۰۰ دستگاه اتوبوس کولردار در اصفهان

سیدعباس روحانی، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: از مجموع ۷۰۰ دستگاه اتوبوس کولردار، تاکنون اورهال ۵۰۰ دستگاه انجام شده و ۲۰۰ دستگاه نیز در حال آماده‌سازی است، لذا مشکلی برای کولر اتوبوس‌های شهر نخواهیم داشت.

ارتباطات اصناف با شهرداری اصفهان تقویت می‌شود

روح‌الله ابوطالبی، مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان با اشاره به تقویت ارتباطات اصناف با شهرداری اصفهان گفت: همکاری مشترک اتحادیه‌های اصناف با شهرداری اصفهان می‌تواند در انضباط شهری، زیبایی شهر و رعایت حقوق شهروندی کمک کند.

اجرای ۱۰۰ پروژه عمرانی در منطقه یک / ۲ هزار نفر در اعماق زمین برای تکمیل مترو تلاش می‌کنند

علی قاسم‌زاده، شهردار اصفهان گفت: امسال برای منطقه یک شهرداری اصفهان حدود ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی شده که بر این اساس ۱۰۰ پروژه عمرانی بزرگ و کوچک در این منطقه در حال انجام است یا به‌زودی آغاز خواهد شد.

وضعیت مطلوب فضای سبز اصفهان / اولویت مدیریت شهری مباحث حمل‌ونقلی است

ابوالفضل قربانی، رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و هوشمندسازی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: امسال وضعیت فضای سبز این کلان‌شهر به‌رغم خشکسالی و هزینه‌های تأمین آب، مطلوب است، لذا باید از مسئولان این حوزه در خدمات شهری و سازمان پارک‌ها و فضای سبز تشکر کنیم.

استفاده از ماشین‌آلات به‌روز برای نصف‌جهانی زیباتر / بودجه ۲۵۰ میلیارد تومانی نظافت مکانیزه

سیدامیر سامع، رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: بیش از ۵۰ میلیارد تومان در بودجه سازمان خدمات موتوری و حدود ۲۰۰ میلیارد تومان در بودجه شهرداری مرکزی اصفهان برای خرید امکانات مکانیزه در نظر گرفته شده است که بیشتر برای حوزه نظافت و شست‌وشوی معابر شهر مصرف می‌شود.

۶۰ درصد مشکلات سامانه «اصنو» رفع شده است

رسول میرباقری، رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر تلاش برای رفع مشکلات سامانه اصنو گفت: با پیگیری‌ها و اقدامات انجام شده، در حال حاضر ۶۰ درصد مشکلات سامانه «اصنو» که در مرحله اول به معاونت شهرسازی تذکر داده بودیم، رفع شده است.

لزوم احداث ادامه خیابان توحید / اجرای بند «ت» تبصره ۶ قانون بودجه ۱۴۰۲ به نفع شهر و شهروندان

محمد نورصالحی، رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: بی‌شک احداث ادامه خیابان توحید گره‌ای از مشکلات ترافیکی شهر را باز می‌کند، از این‌رو ابتدا باید با ارتش و در مراحل بعد با دانشگاه اصفهان و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان توافق انجام شود.

جزئیات مصوبه چهارگانه مدیریت شهری اصفهان برای مهار تورم و رشد تولید

علی صالحی، سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان جزئیات مصوبه چهارگانه مدیریت شهری اصفهان برای مهار تورم و رشد تولید را تشریح کرد.

کد خبر 663323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.