کشف انبار دپوی نخ‌های احتکاری ۴۰ میلیاردی

فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف ۵۰ تن نخ پنبه ریسندگی مرغوب احتکار شده به ارزش ۴۰ میلیارد ریال با هوشمندی ماموران پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی خبر داد.

سردار محمدرضا میرحیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشراف و هوشمندی بالای خود از احتکار محموله بزرگی نخ ریسندگی در یکی از انبارهای سطح شهر اصفهان مطلع شدند و بلافاصله موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از شناسایی انبار و کسب اطمینان از درستی موضوع در هماهنگی با مرجع قضائی از این انبار بازدید و در نهایت ۵۰ تن نخ پنبه ریسندگی مرغوب احتکار شده را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه ارزش محموله مکشوفه برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال است، تصریح کرد: بررسی‌های صورت گرفته حاکی از این بود که نخ‌های ریسندگی از فروردین‌ماه سال ۱۴۰۱ به انبار وارد شده و تاکنون هیچ خروجی به بیرون نداشته است. در نهایت محموله مذکور توقیف و پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع رسیدگی کننده ارسال شد.

وی با هشدار به احتکارکنندگان کالاهای اساسی و مورد نیاز بازار به ویژه اقلام و قطعات کارخانجات و کارگاه‌های تولیدی، خاطرنشان کرد: در سالی که به نام مهار تورم، رشد تولید نام‌گذاری شده، پلیس با افرادی که از طریق قاچاق و احتکار کالاهای اساسی منجر به افزایش تورم و توقف در حرکت پرشتاب کارگاه‌های تولیدی شوند، برخورد قاطع و قانونی می‌کند. شهروندان نیز هرگونه اطلاعات در این زمینه را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 663259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.