معرفی سامانه درج آگهی مزایده، مناقصه و استعلام بها ارتباط گستران هزاره

اگر تا به حال در مناقصه و یا مزایده شرکت کرده باشید، اسم ارتباط گستران هزاره را بارها شنیده اید! سایتی که بیش از 20 سال به اطلاع رسانی آگهی های مناقصه، مزایده و استعلام بها و سایر خدمات در این حوزه پرداخته است.

در این سامانه بیش از 200 هزار بنگاه خصوصی، دولتی تولیدی، بازرگانی و خدماتی عضویت فعال داشته و از خدمات اطلاع رسانی به روز و بلادرنگ در حوزه مناقصات و مزایدات استفاده می کنند. هزاره همواره در تلاش بوده تا بستری مناسب برای برقراری ارتباط میان مشتری و خریداران را فراهم آورد، از این رو، از سامانه جدید خود جهت درج آگهی مناقصه، مزایده و استعلام بها رونمایی کرده است.

این سامانه بر پایه تکنولوژی و فناوری نوین به منظور ایجاد فرصت های مطلوب جهت برقراری تعامل در میان خریداران و فروشندگان ارائه شده است. شما می توانید با مراجعه به سامانه درج آگهی مزایده ، مناقصه و استعلام بهای ارتباط گستران هزاره در سریع ترین زمان ممکن و به راحتی آگهی های مناقصه، مزایده و همچنین ثبت آگهی استعلام بها خود را منتشر نمایید.

ورود به سامانه درج و انتشار آگهی های استعلام بها، مناقصات و مزایدات از طریق لینک زیر امکان پذیر است.

https://www.hezarehinfo.net/notice/add

جامع ترین سامانه درج آگهی مناقصه، مزایده و استعلام بها

شرکت ارتباط گستران هزاره به عنوان اولین کانون تخصصی جمع آوری و اطلاع رسانی آگهی های تجاری مناقصه و مزایده در کشور و همچنین دارای معتبرترین گواهی رتبه بندی و احراز صلاحیت از شورای عالی انفورماتیک کشور و نشر دیجیتال از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد. علاوه بر آن، هزاره به عنوان پربازدیدترین و جامع ترین سامانه، چند ده هزار پیمانکار و افراد علاقه مند به شرکت در مناقصات و مزایدات را از آگهی های منتشر شده باخبر می سازد.

مزایای استفاده از این سامانه

  • بازدید آگهی شما توسط مشتریان هدف: به علت دارا بودن بانک اﻃﻼﻋﺎﺗﯽ از ﻓﻌﺎﻻن ﺻﻨﻌﺖ در حوزه های ﻣﺨﺘﻠﻒ ﮐﺸﻮر، مشاهده شدن آگهی های شما توسط مشتریان هدف بالاتر می رود. زیرا مشتری های شما در سایت هزاره عضو هستند و آگهی شما بلافاصله پس از انتشار برای آنها از طریق مختلف ارسال و اطلاع رسانی می شود.
  • تفکیک اگهی های مناقصه، مزایده و استعلام بها: در این سامانه آگهی های مناقصه و مزایده به صورت تخصصی طبقه بندی می شوند و کاربران در هنگام مراجعه به سامانه به راحتی آگهی های مورد نظر خود را پیدا می کنند و دچار سردرگمی نمی شوند.
  • دسترسی به آرشیو آگهی های قبلی: سایت هزاره با ارائه سرویس آرشیو این قابلیت را برای مشاوران فراهم نموده است که به آگهی های قبلی دسترسی داشته باشند.
  • قابلیت دریافت پشتیبانی آنلاین: در این سامانه جهت دریافت درخواست ها از ارباب رجوع و ارائه خدمات پشتیبانی به مشتریان از طریق این سیستم قابل انجام می باشد.
  • دسترسی آسان به سامانه جهت نشر آگهی: با استفاده از سامانه درج آگهی هزاره نیاز به مراجعه به محل خاصی نیست و مناقصه گزاران و مزایده گزاران در هر ساعت از شبانه روز می توانند آگهی های خود را در این سامانه منتشر نمایند.
  • اطلاع رسانی آگهی های شما به مخاطب: در این سامانه جهت اطلاع رسانی آگهی های درج شده به مشتریان از سرویس های پوش نوتیفیکشن، ایمیل، پیامک و ... استفاده می شود.
  • قابلیت رصد لحظه ای وضعیت آگهی و میزان بازدید آن: به همین خاطر یکی از مزایای سامانه درج اگهی مزایده، مناقصه و استعلام بهای هزاره، رصد لحظه ای شرایط آگهی های منتشر شده می باشد.

ورود به سامانه درج و انتشار آگهی های استعلام بها، مناقصات و مزایدات از طریق لینک زیر امکان پذیر است.

https://www.hezarehinfo.net/notice/add

استفاده از سامانه درج اگهی هزاره، نزدیک شدن به موفقیت بیشتر

معرفی سامانه درج آگهی مزایده، مناقصه و استعلام بها ارتباط گستران هزاره

اگر می خواهید که آگهی های مناقصات و مزایدات شما به خوبی دیده شوند و مخاطبین زیادی را بدون در نظر گرفتن فاصله جغرافیایی به سوی خود جذب نماید، استفاده از سامانه درج آگهی مزایده را فراموش نکنید؛ زیرا در این سامانه تمامی آگهی های مناقصه، مزایده و استعلام قیمت در لحظه به روزرسانی می شوند و به راحتی می توان از جدید ترین مناقصه ها و مزایده ها اطلاع کسب نمود. در این سامانه کاربران زیادی از اقشار مختلف اعم از: بنگاه های اقتصادی و مشتریان هدف عضو هستند که به واسطه انتشار آگهی با یکدیگر ارتباط برقرار می نمایند.

کد خبر 663258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.