برگزاری پرشورترین جشن دهه کرامت و افتتاح پاتوق دخترانه شرق در منطقه ۱۵ اصفهان

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان از افتتاح اولین پاتوق دخترانه در این منطقه اصفهان با نام «کافه قدم» در راستای آگاه‌سازی اجتماعی و تربیتی دینی دختران خبر داد.

هوشنگ نظری‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، ضمن تبریک فرا رسیدن دهه کرامت اظهار کرد: افتتاح اولین پاتوق دخترانه در منطقه ۱۵ اصفهان با نام «کافه قدم» در راستای توجه به‌تعالی اندیشه و رشد نوجوانان و جوانان در جامعه و پرورش استعدادهای این گروه سنی از دختران در منطقه ۱۵ به‌ویژه شرق اصفهان، برنامه‌ریزی شده است.

وی افزود: به‌دنبال برنامه‌ریزی مدون و مدیریت این برنامه در مرکز فرهنگی امامزاده ابوالعباس (ع) خوراسگان پس از گذشت یک‌سال، آموزش مربیان مربوطه در حوزه‌های تربیتی و ارتباط مستقیم با نوجوانان به‌صورت تخصصی انجام شده است و این برنامه از فردا _پنجشنبه چهارم خردادماه ۱۴۰۲_ به‌طور رسمی آغاز خواهد شد.

مدیر منطقه ۱۵ اصفهان با اشاره به برنامه‌های افتتاحیه این رویداد تصریح کرد: اجرای این ویژه‌برنامه با حضور «مژده خنجری» از مجریان توانمند صداوسیما همچنین «پیمان ابراهیمی» استندآپ کمدین، همراه با مسابقات و سخنرانی‌های ارزنده، خواهد بود.

وی اضافه کرد: در دهه کرامت برنامه‌های مختلفی در سطح منطقه ۱۵ برگزار شده است که از آن جمله می‌توان به پرشورترین تجمع دختران خوراسگان با عنوان «نغمه معصومانه» در کنار مزار شهدای گمنام خوراسگان اشاره کرد.

نظری‌پور ادامه داد: پس از گل‌گذاری قبور مطهر شهدا، سالن همایش‌های پردیس فرهنگی کوثر، میزبان تمام شرکت‌کنندگان با اجرای ویژه‌برنامه آغاز دهه کرامت بود.

برگزاری پرشورترین جشن دهه کرامت و افتتاح پاتوق دخترانه شرق در منطقه ۱۵ اصفهان

کد خبر 663229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.