عصرانه خبری شهرهای ایران در سوم خردادماه

در این بسته خبری از افزایش ۴۲ درصدی بودجه آسفالت معابر تبریز تا ارومیه به ۶۸۸ اتوبوس درون شهری نیاز دارد و آغاز نوسازی ۱۱۰۰ دستگاه تاکسی فرسوده البرز را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

بودجه آسفالت خیابان‌ها و معابر تبریز ۴۲ درصد افزایش یافت

یعقوب هوشیار، شهردار تبریز گفت: بودجه آسفالت سال جاری خیابان‌ها و معابر این شهر در مقایسه با سال گذشته ۴۲ درصد افزایش یافت.

آتش سوزی آپارتمان پنج طبقه در شیراز سه فوتی و پنج مصدوم بر جا گذاشت

هادی عیدی‌پور، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: در پی آتش‌سوزی ساختمان پنج طبقه در شیراز سه نفر فوت و پنج نفر دچار مصدومیت شدید شدند.

آغاز نوسازی ۱۱۰۰ دستگاه تاکسی فرسوده البرز

محمد نیکنام، مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان البرز از آغاز نوسازی یک هزار و ۱۰۰ دستگاه تاکسی فرسوده مربوط به ۱۸ شهر این استان خبر داد.

افزایش ۸۳ درصدی بودجه شهر بومهن

مجتبی رضا زاده، شهردار بومهن گفت: بودجه این شهرداری با ۸۳ درصد رشد نسبت به سال گذشته از ۱۹۷ میلیارد به ۳۵۹ میلیارد تومان افزایش پیدا کرده که ۶۷ درصد آن به امور عمرانی تخصیص داده شده‌است.

چاره‌ای جز افزایش نرخ‌ها نبود

محمد مهدی نژاد، معاون پشتیبانی سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرمان گفت: فرایند تعیین نرخ کرایه تاکسی بر اساس قانون شهرداری‌ها در اواخر سال طبق پیشنهاد واحدهای کارشناسی سازمان تاکسیرانی در قالب لایحه به شورای اسلامی هر شهر ارسال می‌شود و شورای شهر پس از بررسی، تصویب و در نهایت تأیید فرمانداری مربوطه کرایه قانونی هر شهر را اعلام می‌کند.

بودجه شهرداری خنجین ۱۱۵ درصد افزایش یافت

محسن آشناور، شهردار خنجین گفت: بودجه شهرداری این شهر امسال نسبت به سال گذشته، ۱۱۵ درصد افزایش یافت.

ارومیه به ۶۸۸ اتوبوس درون شهری نیاز دارد

ابراهیم صفری، معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهرداری ارومیه گفت: در ارومیه برای گسترش حمل و نقل عمومی به ۶۸۸ اتوبوس درون شهری نیاز داریم.

کد خبر 663228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.