کلنگ احداث خیابان شهید آیتی (کمکی ارتش) به زمین زده شد

مراسم کلنگ‌زنی احداث خیابان کمکی ارتش به نام شهید آیتی، حدفاصل خیابان صفه و جانبازان با حضور شهردار اصفهان و ارشد نظامی آجا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مراسم کلنگ‌زنی احداث خیابان کمکی ارتش به نام شهید آیتی حدفاصل خیابان صفه و خیابان جانبازان با حضور علی قاسم‌زاده شهردار اصفهان، حسین کارگر مدیر منطقه پنج شهرداری و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان به همراه فرماندهان ارتش اصفهان برگزار شد.

امیر سرتیپ دوم ستاد سیاوش میهن‌دوست، ارشد نظامی آجا در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال‌وبختیاری در این مراسم اظهار کرد: بازگشت موفقیت‌آمیز ناوگروه ۸۶ از مأموریت گردش دور دنیا با امکانات منحصربه‌فرد را تبریک می‌گویم.

وی با اشاره سالروز گرامیداشت سوم خرداد و فتح خرمشهر گفت: دشمن در دوران دفاع مقدس درصدد بود که نظام نوپای جمهوری اسلامی ایران را ساقط کند، اما با رشادت‌های رزمندگان و هدایت امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب شکست خورد و خرمشهر آزاد شد.

ارشد نظامی آجا در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال‌وبختیاری خاطرنشان کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، "خرمشهرها در پیش است"، لذا مردم و نیروهای مسلح باید متوجه باشند که نباید گذاشت خرمشهرها از دست برود تا مجبور به فتح دوباره آنها باشیم.

وی با بیان اینکه دشمن پس از ۴۴ سال از عمر انقلاب اسلامی درصدد ضربه به نظام از طریق جنگ ترکیبی و هجمه‌های فرهنگی است، تصریح کرد: امروز از مصادیق ضربه دشمنان به نظام جمهوری اسلامی ایران، ترویج بی‌حجابی و بی‌حیایی در کشور و جامعه است که عادی شدن بی‌حیایی و بی‌غیرتی از ابعاد دیگر این حربه است.

امیر میهن‌دوست با اشاره به تفاهم‌ها و تعاملات فی‌مابین شهرداری و ارتش در سال‌های قبل گفت: امروز با حضور در مراسم کلنگ زنی احداث ادامه خیابان شهید آیتی، مدیران شهری و اعضای تعاونی مسکن ارتش و مسئولان مرکز آموزش توپخانه، کمر همت برای تکمیل و احداث خواهند بست تا مشکلات ترافیکی این منطقه حل‌وفصل شود.

حسین کارگر، مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان نیز در این مراسم اظهار کرد: امروز در راستای توافقات و هماهنگی بین شهرداری و ارتش اصفهان، مراسم کلنگ‌زنی احداث خیابان شهید آیتی به‌صورت جدی آغاز شد.

وی افزود: امید داریم این اقدام، کاری ارزشمند در جهت کاهش مشکلات ترافیک منطقه باشد.

کد خبر 663197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.