عزم گنت برای مبارزه با بحران انرژی

مدیران گنت در بلژیک تمام شهروندان، کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ و حتی صنایع بین‌المللی را به ارائه رویکردهای خود برای مبارزه با بحران انرژی شهر و ایجاد تغییرات بلندمدت در این زمینه دعوت کرده‌اند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، مردم گنت، از افراد کم‌درآمد گرفته تا ثروتمندان، صاحبان کسب‌وکار و مشاغلی مانند نانوایی‌ها هریک به میزان قابل‌توجهی بحران انرژی را تجربه کرده و حتی با رکود اقتصادی ناشی از مصرف بالای نیرو در شهر مواجه شده‌اند. در این راستا، مدیران شهر اعمال اقدامات لازم برای حل بحران ذکرشده را در سطح جهانی ضروری دانسته‌اند و بر این باور هستند که اقدامات محلی تنها می‌تواند به حل بخش بسیار ناچیزی از این بحران منجر شود و به همین دلیل، در نظر دارند استراتژی‌هایی ارائه دهند که برای کاهش اثرات ناشی از کمبود انرژی بر زندگی مردم در جهان کارگر باشد که برای تحقق این هدف مشارکت تمام نهادها، مردم و کسب‌وکارها را ضروری دانسته‌اند.

یکی از مهم‌ترین اهداف مدیران گنت برای مبارزه با بحران انرژی، ایجاد عدالت اجتماعی است که به دنبال آن، تدابیری با اثربخشی کوتاه‌مدت و درازمدت برای کاهش مصرف انرژی و به دنبال آن، به حداقل رسیدن هزینه انرژی، به‌خصوص برای افراد کم‌درآمد شهر، اعمال خواهد شد.

عزم گنت برای مبارزه با بحران انرژی

«انرژی-مرکزی» یکی از مهم‌ترین تدابیر مدیران گنت برای حل بحران انرژی و ترویج عدالت اجتماعی خواهد بود که می‌تواند به عنوان یک معیار اصلی برای حل تمام مشکلات مربوطه عمل کند و بهبود کارآمدی انرژی را برای سراسر شهر رقم بزند. به دنبال پیاده‌سازی این رویکرد نه‌تنها شهروندان از حمایت مالی در زمینه انرژی برخوردار خواهند شد، بلکه دستورالعمل‌هایی نیز در اختیار آن‌ها قرار خواهد گرفت که به آن‌ها در غلبه بر موانع موجود نظیر شناسایی نوآوری‌هایی برای کاهش مصرف انرژی کمک زیادی خواهد کرد. در این راستا، ۵۰ تیم متشکل از شهروندان تشکیل شده است که به آن‌ها استراتژی‌هایی در زمینه کاهش مصرف انرژی، به عنوان مثال از طریق کاهش مدت زمان دوش گرفتن، آموزش داده می‌شود، ضمن این‌که شرکت‌کنندگان به اشتراک ایده‌های خود برای حل بحران انرژی می‌پردازند و در نهایت، اثربخشی هر استراتژی مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌گیرد تا در نهایت، مؤثرترین رویکردها به مردم معرفی شود.

عزم گنت برای مبارزه با بحران انرژی

کد خبر 663127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.