برای پیروزی به زمین می‌رویم تا مقتدرانه قهرمان شویم

بازیکن تیم هندبال سپاهان گفت: داوران هم مانند بازیکنان اشتباهاتی دارند که در بازی فینال این اتفاق افتاد، اما از عمد نبود. اشتباهات برای هر دو تیم وجود داشت. حساسیت فینال بالا بود و بازیکنان عصبی بودند و این موضوع موجب تنش و برخورد شدید شد.

کامیار طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درباره رقابت‌های این فصل از لیگ برتر هندبال اظهار کرد: لیگ سختی را گذراندیم، به خاطر بازی‌های تیم ملی، لیگ مدام تعطیل می‌شد و بازیکنان باید بدنسازی می‌کردند که آسیب‌دیدگی‌هایی را به وجود می‌آورد، اما در مجموع فصل خوبی را پشت سر گذاشتیم و از نتیجه‌ای که به دست آمده است، راضی هستیم. می‌توان گفت قهرمانی سپاهان در این فصل قطعی شده زیرا در بازی امروز اگر با هشت گل هم ببازیم، بازهم قهرمان می‌شویم.

سیاوشی عامل اصلی پیروزی ما در دیدار رفت بود

وی ادامه داد: در بازی اول فینال کار راحتی نداشتیم، بازیکنان مسابقه را خوب شروع کردند. تیم حریف هم تیم خوبی بود که ما را تحت فشار گذاشت، اما بچه‌ها با انگیزه و جنگندگی، نیمه اول را خوب تمام کردند تا مقدمه‌ای برای پیروزی باشد. در دقایق پایانی نیمه دوم از لحاظ بدنی بهتر از کازرون بودیم که بر بازی مسلط شدیم و در نهایت مسابقه را با یک نتیجه خوب به پایان رساندیم.

بازیکن تیم هندبال سپاهان با بیان اینکه در هندبال دروازه‌بانان ۷۰ درصد عملکرد تیم هستند، تصریح کرد: محمد سیاوشی در بازی اول فینال عملکرد خوبی از خود نشان داد و مدافعان هم وظایف خود را به خوبی انجام دادند. علی رحیمی، دروازه‌بان شهید شاملی کازرون هم به نسبت آماده ظاهر شد. اما بازیکنان ما با دقت گلزنی کردند و نتیجه گرفتند.

برای پیروزی به زمین می‌رویم تا مقتدرانه قهرمان شویم

وویویچ یک مربی در سطح بین‌المللی است

طاهری درباره عملکرد داوران در فینال اول لیگ برتر هندبال و دو اخراجی در نیمه اول از سپاهان گفت: داوران هم مانند بازیکنان اشتباهاتی دارند که در بازی فینال این اتفاق افتاد، اما از عمد نبود و اشتباهات برای هر دو تیم وجود داشت. حساسیت فینال بالا بود و بازیکنان عصبی بودند که باعث تنش و برخورد شدید شد. علی هرتمنی به دلیل یک حرکت به صورت مستقیم اخراج شد و وحید مسعودی به دلیل دریافت سه خطای دو دقیقه، از بازی بیرون رفت.

وی با اشاره بر اینکه وسلین وویویچ، مربی در سطح بین‌المللی است، اظهار کرد: از زمانی که وویویچ به جمع ما اضافه شده، سیستم تمرینات و مسابقات تغییر پیدا کرده است و به‌روزتر کار را پیش می‌بریم. به عنوان بازیکن کار ما سخت‌تر شده است، چراکه این مربی اطلاعات زیادی دارد و در زمان خود، بازیکن بسیار خوبی بوده است و می‌خواهد که ما هم در سطح خودش بازی کنیم.

بازیکن تیم هندبال سپاهان در رابطه با مسابقات جام باشگاه‌های آسیا تصریح کرد: حدود یک ماه است که برای این رقابت‌ها در دو نوبت تمرین می‌کنیم، چند روز قبل از آغاز مسابقات بازیکنان خارجی که فکر کنم اهل کشور اسلوونی باشند، به جمع ما اضافه خواهند شد. ما در اصفهان میزبان هستیم و انتظارات از تیم ما بالا است و حداقل باید جزو چهار تیم برتر باشیم.

برای پیروزی به زمین می‌رویم تا مقتدرانه قهرمان شویم

برای پیروزی به زمین می‌رویم تا مقتدرانه قهرمان شویم

طاهری اضافه کرد: تیم‌های کویتی و قطری با توجه به بودجه مناسبی که دارند، هر کدام حدود چهار بازیکن خارجی در اختیار گرفته‌اند و با تمام قدرت در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا حاضر می‌شوند. سطح مسابقات بالا است و رقابت‌های حرفه‌ای را شاهد خواهیم بود.

وی ادامه داد: سالن ۲۵ آبان همچون سالن‌هایی است که مسابقات بزرگ جهانی در آن برگزار می‌شود؛ یک سالن چند هزار نفری که برای مسابقات آسیایی تجهیز شده است و پیشرفته‌ترین سالن هندبال ایران محسوب می‌شود.

بازیکن تیم هندبال سپاهان درباره بازی دوم فینال مقابل شهید شاملی کازرون اظهار کرد: در بازی امروز فشار بیشتر روی کازرون است زیرا ما در بازی قبل اختلاف گل خوبی ایجاد کردیم. البته این موضوع اهمیتی ندارد و برای پیروزی به زمین می‌رویم تا مقتدرانه قهرمان شویم.

کد خبر 663126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.