ترکیب احتمالی استقلال مقابل نساجی

تیم فوتبال استقلال تهران امروز از ساعت ۱۸:۳۰ در چارچوب مسابقه نیمه‌نهایی جام‌حذفی میزبان نساجی قائمشهر خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پس از اتمام فصل بیست‌ودوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج‌فارس و سومی استقلال تهران، شاگردان ریکاردو ساپینتو در نیمه‌نهایی جام‌حذفی آخرین تلاش‌های خود را برای فتح جام در سال ۱۴۰۲ انجام خواهند داد. آبی‌پوشان پایتخت از ساعت ۱۸:۳۰ امروز در ورزشگاه آزادی میزبان نساجی مازندران هستند و چنانچه حریف خود را شکست دهند راهی فینال جام‌حذفی خواهند شد.

ترکیب احتمالی استقلالی‌ها برای جدال امروز را با یکدیگر در ادامه مورد تحلیل و بررسی قرار خواهیم داد؛

بازگشت کاپیتان به چارچوب پس از استراحت اجباری

با توجه به بازی تشریفاتی که استقلال در هفته پایانی لیگ برتر داشت، ریکاردو ساپینتو تصمیم گرفت سیدحسین حسینی، کاپیتان شماره یک آبی‌ها را از لیست آن بازی خط بزند تا وی آماده مصاف حساس با نساجی در نیمه‌نهایی جام‌حذفی شود. به این ترتیب پس از حضور سینا سعیدی‌فر در بازی مقابل تراکتور که البته کاملاً یک‌طرفه بود، امروز سیدحسین حسینی دوباره درون دروازه می‌ایستد تا از چارچوب آبی‌ها محافظت کند. حسینی در جام‌حذفی امسال دو بازی انجام داده و فقط یک کلین‌شیت ثبت کرده است که امروز می‌خواهد باز هم دروازه‌اش را بسته نگه دارد.

سرمربی پرتغالی خط دفاعی را همچنان بدون یامگا می‌چینَد

آبی‌پوشان پایتخت بعد از دربی، چند هفته‌ای است که کوین یامگا آچار فرانسه‌شان را به‌علت مصدومیت در اختیار ندارند و صالح حردانی جای وی را در سمت راست خط دفاعی این تیم می‌گیرد که با توجه به تداوم دوری یامگا از آمادگی بازی، امروز هم این اتفاق رخ خواهد داد. استقلال همچنین احتمالاً پس از حضور محمدحسین مرادمند در بازی قبل، دوباره زوج رافائل سیلوا و عارف غلامی را در قلب خط دفاعی می‌بیند و جعفر سلمانی همچون هفته‌های اخیر در سمت چپ قرار خواهد گرفت و برخلاف بازی هفته قبل مقابل تراکتور که به‌طور استثنا ابوالفضل جلالی فیکس بود، این مدافع مغضوب دوباره نیمکت‌نشین خواهد بود.

میانه زمین تنها امید استقلال برای حفظ نبض بازی

در بازی هفته سی‌ام لیگ برتر، ریکاردو ساپینتو از روزبه چشمی و مهدی مهدی‌پور استفاده کرد اما به‌جای آرش رضاوند، سعید مهری را در کنار این دو نفر قرار داد. اما پس از اینکه شماره هشت استقلال دچار مصدومیت جدی شد و تحت عمل‌جراحی قرار گرفت، امروز دوباره شاهد تشکیل مثلث آشنای خط میانی آبی‌ها خواهیم بود؛ بدین ترتیب چشمی، مهدی‌پور و رضاوند سه هافبک این تیم هستند که کار را برای نساجی در زمین آزادی سخت خواهند کرد.

فرصت خط حمله سهمگین استقلال برای ایجاد طوفان بعدی

پس از اینکه استقلال در هفته‌های پایانی لیگ برتر توانست نتایج فوق‌العاده‌ای بگیرد و در هر بازی تعداد گل‌های زیادی وارد دروازه حریفان کرد تا صاحب بهترین خط‌حمله لیگ بیست‌ودوم شود، حالا جام‌حذفی پیش‌روی شاگردان ریکاردو ساپینتو است. مهدی قایدی که با ۱۲ گل دومین گلزن برتر لیگ برتر لقب گرفت و مقابل تراکتور نیز هت‌تریک کرد، به‌همراه محمد محبی و امیرارسلان مطهری به‌شدت منتظر هستند تا همان بلا را بر سر شاگردان مرد اسپانیایی بیاورند و به فینال برسند.

ترکیب احتمالی استقلال در برابر نساجی

سیدحسین حسینی، عارف غلامی، رافائل سیلوا، صالح حردانی، جعفر سلمانی، روزبه چشمی، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، مهدی قایدی، محمد محبی و امیرارسلان مطهری.

کد خبر 663121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.