اتصال توقف‌گاه سازمان اتوبوسرانی به شبکه فیبر نوری شهری

شهردار قزوین گفت: ارائه سرویس‌های بهینه به شهروندان، ساماندهی و نظارت بر تمام فعالیت‌های ناوگان اتوبوسرانی و امکان استفاده از تصاویر دوربین‌های نظارتی بخشی از مزایای اتصال ناوگان اتوبوسرانی به شبکه فیبر نوری شهری است.

مهدی صباغی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از اتصال توقف‌گاه سازمان اتوبوسرانی به شبکه فیبر نوری شهری خبر داد و اظهار کرد: تجهیز و به‌روزرسانی بستر ارتباطی توقف‌گاه امام علی (ع) سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین به شبکه فیبر نوری شهری انجام شده است.

وی افزود: ارائه سرویس‌های بهینه به شهروندان، ساماندهی و نظارت بر تمام فعالیت‌های ناوگان اتوبوسرانی و امکان استفاده از تصاویر دوربین‌های نظارتی بخشی از مزایای اتصال این ناوگان به شبکه فیبر نوری شهر است.

شهردار قزوین خاطرنشان کرد: توسعه کمی و کیفی ناوگان، دسترسی سریع‌تر و امن‌تر به دیتاسنتر (مرکز داده) و رضایتمندی شهروندان قزوینی از دیگر مزایای اتصال توقف‌گاه امام علی (ع) به شبکه فیبر نوری است.

صباغی با بیان اینکه ابرپروژه عمرانی کمربندی شرق قزوین، بلوار آیت‌الله باریک‌بین و بلوار پیامبر اعظم (ص) مراحل تکمیل خود را طی می‌کند، تصریح کرد: این پروژه ترافیکی مهم از مسیر شمال به جنوب در سه فاز، میدان شورا را به پل امام رضا (ع) متصل می‌کند.

وی از آغاز عملیات نصب گاردریل در کمربندی شرق شهر خبر داد و گفت: این اقدام در راستای افزایش تردد ایمن رانندگان، جلوگیری از انحراف خودروها و نصب گاردریل در کمربندی شرق آغاز شده است.

شهردار قزوین افزود: اجرای این عملیات عمرانی و ترافیکی تأثیر بسزایی در افزایش ضریب ایمنی تردد و کاهش مخاطرات احتمالی دارد.

کد خبر 663103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.