استقلال خوزستان به لیگ برتر بازگشت

استقلال خوزستان که فصل چهاردهم لیگ برتر قهرمان شده بود پس از چند سال حضور در لیگ دسته‌اول دوباره به سطح نخست فوتبال کشور صعود کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز _سه‌شنبه دوم خردادماه ۱۴۰۲_ دیدارهای هفته سی‌وچهارم رقابت‌های لیگ دسته‌یک فوتبال باشگاه‌های کشور امروز برگزار شد و تیم استقلال خوزستان با پیروزی پرگل خانگی و با نتیجه ۵ بر صفر مقابل آرمان‌گهر سیرجان بالاتر از فجرسپاسی شیراز و سایپا البرز به‌عنوان دومین تیم به لیگ برتر صعود کرد.

پیش از این تیم شمس‌آذر قزوین با قهرمانی در این مسابقات صعودش را به لیگ برتر جشن گرفته بود؛ این در شرایطی است که شمس‌آذر برای نخستین‌بار به لیگ برتر راه یافت اما استقلال خوزستان که فصل هجدهم به لیگ دسته‌اول سقوط کرده بود پس از چهار سال دوباره تجربه حضور در لیگ برتر را فصل آینده پشت‌سر خواهد گذاشت.

استقلال خوزستان که چند سال برای صعود به لیگ برتر می‌جنگید فصل چهاردهم لیگ خلیج‌فارس توانسته بود شگفتی‌سازی کند و بالاتر از سرخابی‌های پایتخت، سپاهان و تراکتور فاتح فوتبال ایران شود اما سرنوشت عجیبی را پس از آن پیش‌روی خود دید و حالا دوباره می‌تواند در لیگ برتر حضور داشته باشد.

کد خبر 663082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.