هدف از حضور در مساجد خدمت به شهروندان است

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: حضور در مساجد با هدف خدمت به شهروندان انجام می‌شود و قرار است ابتدا از نیازهای مساجد، سپس مشکلات و مطالبات مردم درباره مسائل شهری، شهرداری و شورا مطلع شویم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام سیدمحمد آقامیری امروز _سه‌شنبه دوم خردادماه_ در یکصدوچهل‌ونهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به برنامه حضور در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) و اقامه نماز مغرب و عشا در ویژه‌برنامه‌ای با عنوان «میز خدمت» در دیدار با ساکنان منطقه ۱۹ اظهار کرد: در این برنامه دیدار و گفت‌وگوی مردمی انجام شد و از درخواست‌ها و مشکلات شهروندان باخبر شدم.

وی با اشاره به علت حضور در مساجد و گفت‌وگو با شهروندان افزود: حضور در مساجد با هدف خدمت به شهروندان انجام می‌شود و قرار است ابتدا از نیازهای مساجد، سپس مشکلات و مطالبات مردم درباره مسائل شهری، شهرداری و شورا مطلع شویم.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه در این دوره مدیریت شهری تلاش می‌شود تعاملات ارزنده‌ای با شهروندان در مناطق با همراهی دستگاه‌ها و نهادهای خدمات‌رسان انجام شود، گفت: منطقه ۱۹ کم‌برخوردار است و مشکلات بسیاری در شبکه شهری و زیرساخت‌ها دارد که نیازمند رسیدگی و توجه بیشتر است.

وی اضافه کرد: در حوزه حمل‌ونقل عمومی اتفاقات خوبی رقم خواهد خورد و قرار است اتوبوس‌های خریداری شده با اولویت در مناطق کم‌برخوردار فعال شود تا عدالت برقرار شود و مردم از امکانات شهری برخوردار شوند.

کد خبر 663019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.