امیلیانو مارتینز: مسی را به استون‌ویلا می‌برم‌!

امیلیانو مارتینز مدعی شده است که به دنبال راضی کردن لیونل مسی برای رفتن به استون‌ویلا است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، لیونل مسی برنده هفت توپ طلا، در حال آماده شدن برای ترک PSG به صورت آزاد در تابستان امسال است. نام لئو به‌شدت با بازگشت به بارسلونا پیوند خورده است، درحالی که گفته می‌شود او پیشنهادهای پرسودی از خاورمیانه و MLS نیز دارد.

با این حال مارتینز دوست دارد دوست صمیمی خود را که قهرمان جام جهانی است، در لیگ برتر ببیند، درحالی که این دروازه‌بان مرموز، آماده است تا دستمزد خود را کاهش دهد تا بتواند یک معامله هیجان‌انگیز را ممکن کند.

مارتینز که در جام‌جهانی ۲۰۲۲ همراه با مسی طعم قهرمانی را چشید، پس از انتقاد فرانسوی‌ها از لئو، به ESPN گفت: "اگر علیه لئو سوت زده شود، او را به استون‌ویلا خواهم آورد، آخر هفته برایش کباب درست می‌کنم، از مردم هم می‌خواهم که برایش پرچم‌های کوچک درست کنند و مطمئناً خیلی خوش می‌گذرد. اگر لازم باشد دستمزدم را هم برای جذب مسی کاهش خواهم داد.

مارتینز از زمان ورود به تیم ملی آرژانتین به مسی نزدیک شده است و معتقد است بازی او به‌طور قابل توجهی از تجربه‌ای که در جام جهانی ۲۰۲۲ به دست آورده، پیشرفت کرده است. وی افزود: «بیشترین چیزی که من از جام جهانی یاد گرفتم، آرامش خاطر و مراقبت از نتیجه است، مثلاً وقتی هلند ما را تحت فشار قرار می‌داد، من خونسرد بودم. در فینال که فرانسه مقابل ما بازی را سه بر سه مساوی کرد، من آنقدر زجر کشیدم که حالا با تجربه بسیار بیشتری، بازی‌ها را انجام می‌دهم.»

باید دید سرانجام مسی در تابستان امسال به کجا می‌رسد، با این وجود، الهلال و اینتر میامی دو تیم متمولی هستند که فوق ستاره آرژانتینی را زیر نظر دارند، درحالی که هنوز این شانس وجود دارد که مارتینز به استون‌ویلا کمک کند تا در فصل جاری لیگ برتر به جمع هفت تیم برتر لیگ برسد و سهمیه اروپایی کسب کند.

کد خبر 663009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.