صعود بانوی اسنوکرباز اصفهانی به نیمه‌نهایی مسابقات رنکینگ کشوری

ارمغان حسنی بانوی ملی‌پوش اسنوکر با پیروزی در مرحله یک‌چهارم نهایی، به نیمه‌نهایی مسابقات رنکینگ کشوری راه یافت و فردا برای صعود به فینال تلاش خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بیست‌وسومین دوره رنکینگ اسنوکر بانوان کشور به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) و دهه کرامت با حضور ۱۷ ورزشکار از سراسر کشور از _سی‌ویکم اردیبهشت‌ماه تا سوم خردادماه_ به‌میزبانی هیئت بولینگ و بیلیارد استان گلستان پیگیری می‌شود.

ارمغان حسنی، ملی‌پوش اسنوکر کشورمان و عضو باشگاه پادما یدک اصفهان که در این دوره از مسابقات حضور پیدا کرده برای کسب عنوان قهرمانی با ورزشکارانی از استان‌های تهران، گلستان، قزوین، فارس، البرز، کرمان و یزد به رقابت می‌پردازد. حسنی طی دو روز اخیر با پیروزی قاطعانه دو بر صفر مقابل ریحانه احمدی و سحر علیزاده و شکست نزدیک دو بر یک در برابر سعیده‌سادات صنعتی به مرحله یک‌چهارم نهایی صعود کرده بود.

نماینده ملی‌پوش اسنوکر اصفهان امروز در مرحله نیمه‌نهایی به‌مصاف اکرم محمدی‌امینی مدعی عنوان قهرمانی رفت و موفق شد در یک بازی حساس و جذاب به پیروزی سه بر دو دست پیدا کند تا پس از چند شکست مقابل این رقیب قدرتمند، بالاخره وی را شکست دهد. حسنی باید تا یک‌ساعت دیگر در مرحله نیمه‌نهایی با برنده دیدار ملیکا نجفی و میترا قائدی بازی کند و در صورت پیروزی فینالیست خواهد شد.

حسنی طی دوره‌های اخیر در این رقابت‌ها به مقام‌های سوم و نایب‌قهرمانی متعددی دست یافته و در بیست‌وسومین دوره مسابقات به‌دنبال کسب مقام قهرمانی است.

کد خبر 663005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.