مجموعه‌های بازی قدیمی و فرسوده شهر بهسازی می‌شود

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد گفت: تعمیر و نوسازی مجموعه‌های بازی فرسوده شهر در حال انجام است، در این عملیات بیش از یک هزار مترمربع کفپوش طبی آماده شده و در حال نصب است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدرضا هاشمی امروز _سه‌شنبه دوم خردادماه_ در جلسه بررسی وضعیت روشنایی پارک‌ها، اظهار کرد: به منظور افزایش رفاه حال شهروندان و تغییر جلوه‌های سیما و منظر در پارک دانش‌آموز، مبلمان شهری این بوستان بهسازی شد.

وی افزود: مبلمان شهری این پارک سنگی بود و به مرور زمان تعدادی از این نیمکت‌ها فرسوده و تخریب شده بود که با نیمکت‌های فلزی تعویض شد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد خاطرنشان کرد: با توجه به فرسودگی سرچراغ‌های این پارک و نبود روشنایی کافی، نسبت به تعویض و نوسازی سرچراغ‌ها از محل اعتبارات سال ۱۴۰۲ اقدام شد.

هاشمی تاکید کرد: این بهسازی‌ها به منظور تأمین رفاه شهروندان در زمان اوقات فراغت است و امیدواریم همشهریان با استفاده درست و حفاظت از این امکانات پارک‌ها و شهر خود را زیبا و تمیز نگه دارند.

وی اضافه کرد: به منظور استانداردسازی محوطه‌های بازی کودکان، عملیات زیرسازی و بتن‌ریزی برای نصب کفپوش در پارک‌های آبی‌جنگلی، ملت و پردیس در دستور کار قرار گرفت.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد با بیان اینکه تعمیر، نوسازی و بازسازی مجموعه‌های بازی فرسوده و قدیمی در حال انجام است، تصریح کرد: در این عملیات بیش از یک هزار مترمربع کفپوش طبی آماده و در حال نصب است، در راستای نورپردازی و آذین‌بندی میدان‌های شهر، ریسه‌های نوری از میدان حضرت قمربنی‌هاشم (ع) و میدان معلم باز و اقدامات لازم به منظور اصلاح و تعمیر جلوه‌های نوری در شب انجام شد.

هاشمی با تاکید بر اینکه این عملیات سال جاری در تمام بخش‌هایی که امکان نورپردازی و نصب المان‌های نوری را دارند اجرا می‌شود، گفت: زوائد فیزیکی متصل به پایه‌های برق بلوار ۱۷ شهریور باز و المان‌های جدید در محل نصب شد.

وی افزود: سیمای شبانه پارک‌های شهری و عناصر روشنایی بخش از مباحث مربوط به طراحی منظر است، سیمای شبانه باید به عنوان جزئی جدایی‌ناپذیر در طراحی پارک‌ها و باغ‌ها با توجه به سایر بخش‌ها طراحی شود.

کد خبر 662935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.