امیر غفور دوباره لژیونر شد/ مقصد امپراطور لیگ رومانی خواهد بود

امیر غفور پشت‌خط‌زن فصل گذشته شهداب یزد با عقد قراردادی به راپید بخارست رومانی پیوست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیر غفور پشت‌خط‌زن والیبال ایران که فصل گذشته همراه با تیم مقاومت شهداب یزد توانست برای نخستین‌بار عنوان قهرمانی در لیگ برتر را به‌دست بیاورد و همچنین ارزشمندترین بازیکن این دوره از مسابقات را کسب کند، تیم باشگاهی جدیدش را انتخاب کرد و بدین ترتیب دوباره والیبالیست کاشانی کشورمان را در اروپا خواهیم دید.

غفور که همراه با تیم شهداب در جام باشگاه‌های والیبال ۲۰۲۳ آسیا عنوان چهارم را به‌دست آورد و البته در بخش انفرادی جایزه بهترین پشت‌خط‌زن مسابقات را هم کسب کرد قرار است فصل آینده در لیگ رومانی و در تیم راپید بخارست توپ بزند. حتی گفته می‌شود توافق بین طرفین حاصل شده، اما هنوز قرارداد نهایی به امضا نرسیده است.

این در شرایطی است که در فاصله چند ماه تا آغاز فصل جدید فصل جدید مسابقات والیبال، امیر غفور ماه گذشته تصمیم جالب و غیرمنتظره‌ای گرفت و به‌طور موقت لژیونر شد تا در یکی از تیم‌های کشور همسایه توپ بزند و به آن‌ها در راه کسب عنوان قهرمانی کمک کند؛ اتفاقی که در بین لیگ‌های آسیایی امری طبیعی است‌. غفور این‌بار اما رسماً و به‌طور دائم از شهداب جدا شد.

امپراطور دنیای والیبال پیش‌تر در لیگ سری‌آ ایتالیا که یکی از مطرح‌ترین و حرفه‌ای‌ترین لیگ‌های والیبال دنیاست توپ زده بود و پیران مونزا و لوبه کشور چکمه را برتن کرده بود اما حالا با انتخاب لیگ رومانی، در آخرین سال‌های دوران والیبال حرفه‌ای خود، تجربه‌ای جدید کسب خواهد کرد.

کد خبر 662885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.