شهرداری گرگان ۷۳ _ کاله مازندران ۵۸/شهرداری در حضور هواداران خود به یک قدمی جام رسید

تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و کاله مازندران در بازی اول فینال لیگ برتر بسکتبال مقابل یکدیگر به میدان رفتند که این دیدار با پیروزی شهرداری گرگان به پایان رسید

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و کاله مازندران امروز _دوشنبه یکم خردادماه_ در بازی اول فینال لیگ برتر بسکتبال از ساعت ۱۶ در خانه گرگان به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با برتری شهرداری گرگان به پایان رسید. لازم به ذکر است که مسابقات فینال لیگ برتر بسکتبال به صورت دو پیروزی از سه بازی برگزار می‌شود.

در کوارتر اول بازی شهرداری گرگان به مرور زمان به شرایط بازی مسلط شد، اما بازیکنان کاله اجازه ندادند اختلاف زیاد شود تا در نهایت این کوارتر با نتیجه ۱۷ بر ۱۴ به سود شهرداری گرگان تمام شود. در کوارتر دوم دو تیم بازی خوبی به نمایش گذاشتند و پرتاب‌های سه امتیازی زدند که این کوارتر هم با نتیجه ۳۳ بر ۲۶ به نفع شهرداری گرگان تمام شد.

در کوارتر سوم بازیکنان کاله عملکرد خوبی ارائه دادند و در مقطعی جلو افتادند، اما این بازیکنان شهرداری گرگان بودند که با جبران امتیازات این کوارتر را با نتیجه ۵۶ بر ۴۵ به سود خود تمام کردند. در کوارتر چهارم کاله امتیازاتی را جبران کرد، اما با توجه به خطا و پنالتی‌هایی که برای گرگان گرفته شد این تیم پیش افتاد تا در حضور هواداران خود با نتیجه ۷۳ بر ۵۸ به پیروزی برسد.

کد خبر 662864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.