انتقاد ستاره برزیلی پاری‌سن‌ژرمن از تیم فرانسوی

مارکینیوس قهرمانی قریب‌الوقوع پاری‌سن‌ژرمن در لیگ فرانسه را با بیان این جمله که باشگاهش "فصل خوبی را سپری نکرده است"، زیر سوال برد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دوشب گذشته تیم پاری‌سن‌ژرمن به لطف گلزنی کیلیان امباپه، اوسر را با نتیجه دو بر یک شکست داد و به یک قهرمانی دیگر در لیگ فرانسه نزدیک شد.

مارکینیوس، کاپیتان این تیم اظهار کرد: اگرچه آنها از قهرمانی در لیگ خوشحال هستند، اما این فصل در کل برای غول‌های فرانسوی ناامیدکننده بود زیرا آنها از جام حذفی فرانسه همچنین لیگ قهرمانان اروپا حذف شدند.

این بازیکن برزیلی در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: " فکر می‌کنم ما در حال حاضر فرصت کسب یک جام داریم و این مهم را در بازی بعدی جشن خواهیم گرفت. باید روی این جام تمرکز کنیم و کارمان را به سرانجام برسانیم، هرچند که تقریباً تکلیف مشخص شده است، PSG از نظر ریاضی هنوز به‌طور رسمی به عنوان قهرمانی نرسیده، اما تقریباً جام از آنِ ما است. این، بهترین فصل پاری‌سن‌ژرمن نیست، اما همیشه مهم است که عنوان قهرمانی فرانسه را به دست آوریم، در تلاش هستیم تا پرونده این فصل را به بهترین شکل ببندیم.

"امسال، به دلیل برگزاری جام جهانی در میانه راه، فصل خاصی بود. ما خوب شروع کردیم، در ابتدای فصل بازی‌های بسیار خوبی انجام دادیم. بعد از جام جهانی، خیلی چیزها تغییر کرد و در نیم‌فصل دوم نتوانستیم سطح خود را حفظ کنیم."

صدرنشین فعلی فرانسه، فصل را با قدرت آغاز کرد و تا زمان آغاز جام‌جهانی ۲۰۲۲، در تمام رقابت‌ها شکست‌ناپذیر بود. با این حال، پس از پایان رقابت‌ها در قطر، عملکرد آنها افت کرد. اولین ناکامی بزرگ PSG، حذف از جام حذفی فرانسه بود که در مرحله یک‌شانزدهم به مارسی باخت، سپس در لیگ قهرمانان اروپا، مقابل بایرن‌مونیخ تسلیم شد و از راهیابی به مرحله یک‌چهارم نهایی بازماند.

شاگردان کریستوف گالتیه روز شنبه در دیدار خارج از خانه مقابل استراسبورگ، می‌توانند با کسب یک تساوی، قهرمان لیگ فرانسه شوند.

کد خبر 662853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.