دستگیری سارقان اماکن دولتی و مغازه‌های اصفهان

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از دستگیری اعضای باند چهار نفره‌ای که بیش از ۱۰ میلیارد اموال از اماکن دولتی و مغازه‌های شهر اصفهان به سرقت برده بودند، خبر داد.

سرهنگ حسین ترکیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن دولتی و مغازه‌های منطقه غرب شهر اصفهان، موضوع در دستور کار کارآگاهان پایگاه غرب پلیس آگاهی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی دقیق و علمی صورت گرفته مشخص شد اعضای یک باند چهار نفره از سارقان سابقه‌دار در این سرقت‌ها دست داشته و اموال زیادی از جمله موتورسیکلت، دو دستگاه تلویزیون ال‌ای‌دی ۵۵ اینچ، شش دستگاه اسپیلیت، شیرآلات، دیتاشو، دوربین‌های مداربسته، رایانه، دو دستگاه بخاری گازی، پرژکتور، کابل‌های برقی و یک دستگاه پکیج که ارزش آنها برابر اعلام کارشناسان مربوطه بالغ بر ۱۰ میلیارد بود را به سرقت بردند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان تصریح کرد: با تلاش شبانه روزی و اقدامات تخصصی کارآگاهان، هر چهار نفر در یک عملیات منسجم و هماهنگ دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند. متهمان در مواجهه با مدارک و مستندات ارائه شده از سوی پلیس به ۱۰ فقره سرقت از اماکن دولتی و مغازه‌های شهر اصفهان اعتراف و مالخر اموال مسروقه را نیز معرفی کردند.

وی از دستگیری مالخر اموال مسروقه در عملیات ضربتی مأموران این پلیس در شهرستان فلاورجان خبر داد و گفت: در بازرسی از مخفیگاه یکی از سارقان و بازرسی از مخفیگاه مالخر، مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه کشف شد و تمام دستگیر شدگان پس از اینکه به سرقت‌های خود اعتراف کردند، برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

کد خبر 662829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.