آرسنال در پی جذب یک ستاره دیگر از منچسترسیتی

طبق گزارش‌ها، آرسنال در حال آماده‌سازی ارائه پیشنهاد احتمالی برای جذب ستاره منچسترسیتی است، گفته می‌شود توپچی‌ها علاقه خاصی به ایلکای گوندوغان دارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، میکل آرتتا، که زمانی در ورزشگاه اتحاد و کنار پپ گواردیولا کار می‌کرد، تابستان ۲۰۲۲ توانست گابریل ژسوس و الکساندر زینچنکو ستاره‌های سیتیزن‌ها را برای آرسنال جذب کند.

گفته می‌شود او اکنون در حال تصمیم‌گیری در مورد انتقال گوندوغان به جمع توپچی‌ها است، رسانه اتلتیک گزارش می‌دهد که این تیم شمال لندن، آماده است تا یک بازیکن اثبات شده مانند ستاره منچسترسیتی را که به پایان قرارداد فعلی‌اش در اتحاد نزدیک می‌شود، جذب کند. با این حال، مرد ترک تبار، ممکن است قبل از پایان فصل، قرارداد جدیدی را با سیتی به امضا برساند، این درحالی است که بارسلونا نیز مشتاق جذب این بازیکن آلمانی ۳۲ ساله خواهد بود.

آرسنال در حال برنامه‌ریزی برای تقویت خط هافبک خود، در پنجره نقل و انتقالات بعدی است، و گفته می‌شود که آرتتا مشتاق جذب بازیکنان ملی پوش انگلیسی، (دکلان رایس و میسون مانت) است، به نظر می‌رسد که این دو نفر، وستهام و چلسی را ترک خواهند کرد.

آرسنال معتقد است که می‌تواند برای جذب رایس و مانت رقابت کند، علی‌رغم اینکه با علاقه شدید رقیب، برای خرید هر دو ستاره روبرو است، درحالی که با توجه به اینکه انتظار می‌رود گرانیت ژاکا، بازیکن باتجربه سوئیسی در تابستان امسال ورزشگاه امارات را ترک کند، آرتتا به جذب گوندوغان علاقه نشان داده است.

کد خبر 662806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.