والنسیا تحقیقاتش درمورد حمله نژاد پرستی هوادارانش به وینیسیوس را آغاز کرد

والنسیا در حال بررسی شعارهای نژادپرستانه علیه وینیسیوس جونیور مهاجم‌ رئال مادرید در جریان بازی یکشنبه لالیگا است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، طبق بیانیه باشگاه، پس از اینکه وینیسیوس در ورزشگاه مستایا قربانی شعارهای نژاد پرستی شد، والنسیا دست به اقداماتی زده و تحقیقات رسمی درباره این حادثه را آغاز کرده است.

این باشگاه همچنین اعلام کرد که آنها " هر نوع توهین را در فوتبال محکوم می‌کنند" و تاکید کردند که این اتفاق در مسابقه شب گذشته، "قسمت شوم ماجرا" بود.

ریکاردو دی بورگوس داور مسابقه در دقیقه ۷۳ جدال لالیگایی بین والنسیا و رئال مادرید بازی را متوقف کرد، زیرا وینیسیوس هوادارانی را که ادعا می‌کرد به او توهین نژادی کرده بودند را مورد شماتت قرار داد.

پس از گفت‌وگوهای طولانی با وینیسیوس و کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، بازی ادامه یافت و در نهایت با شکست یک بر صفر لوس بلانکوس به پایان رسید.

پس از این مسابقه، آنچلوتی تاکید کرد که در لالیگا "مشکلات نژادپرستی" وجود دارد و از لیگ خواست تا در برابر حملات به ستاره تیمش اقدامات لازم را انجام دهد.

مربی رئال همچنین استدلال کرد که بازی باید متوقف شود و گفت که در میان توهین‌ها، به فکر خارج کردن بازیکن برزیلی از زمین بوده است.

وینیسیوس در نهایت به دلیل سیلی زدن به هوگو دورو مهاجم والنسیا، در دقایق پایانی بازی اخراج شد. قبلاً هشت شکایت جداگانه در مورد توهین‌ها به وینیسیوس، در این فصل ثبت شده است. این درحالی است که مرد برزیلی در توئیتر خشم خود را ابراز کرد و گفت که نژادپرستی در لالیگا "عادی" شده است‌.

کد خبر 662730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.