قالیباف تنها گزینه فراکسیون اکثریت برای ریاست مجلس است

سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی گفت: قالیباف تنها گزینه فراکسیون برای ریاست مجلس در اجلاس چهارم است و هیچکدام از نمایندگان برای ریاست در فراکسیون ثبت‌نام نکرده‌اند.

ابوالفضل عمویی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: شب گذشته مهلت دو روزه ثبت‌نام نامزدهای در فراکسیون اکثریت جهت معرفی به اجلاس چهارم به پایان رسید و در این مرحله هفت نفر برای ناظری، ۲۰ نفر برای دبیری و سه نفر برای نایب‌رئیسی در فراکسیون ثبت‌نام کردند.

وی افزود: فراکسیون انقلاب اسلامی برای جایگاه ریاست مجلس در سال چهارم یک نامزد دارد و محمدباقر قالیباف تنها نامزد ریاست مجلس از فراکسیون انقلاب خواهد بود؛ رأی‌گیری برای افراد منتخب فراکسیون برای هیئت رئیسه مجلس در اجلاس چهارم، فردا ظهر انجام خواهد شد.

عمویی تصریح کرد: فراکسیون اکثریت مجلس شورای اسلامی شش نفر برای دبیری هیئت‌رئیسه، سه نفر به عنوان ناظر، دو نفر به عنوان نواب رئیس و یک نفر برای ریاست مجلس را به صحن مجلس معرفی خواهد کرد. در ضمن افراد نامزد در فراکسیون، در مرحله ثبت‌نام متعهد شده‌اند که از رأی و تصمیم جمعی فراکسیون انقلاب اسلامی در انتخابات اجلاس چهارم تبعیت کنند.

کد خبر 662727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.