برخورد صاعقه در کوهرنگ جان یک نفر را گرفت

رئیس اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: در پی وقوع رعد و برق در شهرستان کوهرنگ، یک نفر بر اثر اصابت صاعقه جان خود را از دست داد و یک نفر مصدوم شد.

به گزارش ایمنا، محمود شمسی‌پور اظهار کرد: بامداد امروز یکشنبه در تماس تلفنی با مرکز اورژانس استان چهارمحال و بختیاری، دو مورد صاعقه‌زدگی در ارتفاعات منطقه شرمک گزارش و بلافاصله آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام شد.

وی با بیان اینکه مرد ۶۰ ساله به علت صاعقه جان خود را از دست داد، افزود: فرد مصدوم نیز پس از انجام اقدامات درمانی مناسب برای انجام اقدامات درمانی تکمیلی توسط کارشناسان عملیاتی اورژانس پایگاه چمن گلی به درمانگاه تلورد انتقال داده شد.

رئیس اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: شهروندان در زمان بارش و صاعقه از ایستادن در مناطق مرتفع به شدت پرهیز کنند، از تجهیزاتی که هادی جریان الکتریسیته هستند استفاده نکنند و از حصارهای فلزی، خطوط برق و تلفن دور شوند.

شمسی‌پور از مردم منطقه به ویژه عشایر خواست در زمان وقوع بارندگی و صاعقه از استقرار در ارتفاعات خودداری و در مکانی امن قرار گیرند.

منبع: ایرنا

کد خبر 662649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.