۱۰۰۰ پروژه در شهر اصفهان اولویت‌بندی شده است / بازنگری ساختار شهرداری در دستور کار

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان با بیان اینکه بالغ بر هزار پروژه در مجموعه شهرداری اصفهان اولویت‌بندی و زمان‌بندی شده است، گفت: بر اساس این زمان‌بندی، تخصیص‌ها و آغاز فعالیت پروژه‌ها را به لحاظ منابع مالی تنظیم کردیم.

سعید ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درباره فعالیت‌های حوزه معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان در سال جاری اظهار کرد: پروژه‌های سال ۱۴۰۲ در چهار سبد سه ماهه اولویت‌بندی و بر اساس اولویت‌های به‌دست آمده زمان‌بندی انجام شده است.

وی با بیان اینکه بالغ بر هزار پروژه در مجموعه شهرداری اصفهان اولویت‌بندی و زمان‌بندی شده است، افزود: بر اساس این زمان‌بندی، تخصیص‌ها و آغاز فعالیت پروژه‌ها را به لحاظ منابع مالی تنظیم کردیم.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان با اشاره به بازنگری فرایندها در مجموعه شهرداری این کلان‌شهر تصریح کرد: حدود ۲۰۰ فرایند هدف‌گذاری شده است تا مورد بررسی و بازبینی قرار گیرد، همچنین بازنگری چارت و ساختار شهرداری در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه در حوزه فناوری و پژوهش، برگزاری نشست‌های پنجشنبه‌های فناور را داریم، گفت: در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری نمایشگاه اصفهان اینوتکس هستیم، همچنین برگزاری جلسات منظم شورای پژوهشی، فراخوان‌های پژوهشی، استفاده از ظرفیت دانشگاه‌ها و پژوهشکده‌ها و تشکیل اتاق‌های فکر و هیئت‌های اندیشه‌ورز در دستور کار قرار دارد.

ابراهیمی درباره حوزه هماهنگی بین سازمانی خاطرنشان کرد: در صدد برگزاری جلسات منظم و مستمر بین ستاد و مناطق و بین ستاد و سازمان‌ها هستیم تا هماهنگی‌های داخل سازمان با قدرت پیش می‌رود.

وی با اشاره به حوزه سرمایه انسانی و رفاهیات کارکنان گفت: حفظ و رشد نیروی انسانی، جابه‌جایی‌ها، نظام جبران خدمات و جانشین‌پروری از جمله مواردی است که در این حوزه پیگیری می‌شود تا نیروی انسانی بتواند با انگیزه و توانمند فعالیت خود را انجام دهد و در رسیدن به اهداف معاونت برنامه‌ریزی مؤثر عمل کند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان با بیان اینکه تلاش می‌کنیم بازنگری برنامه و بودجه‌ریزی سالانه زودتر انجام شود، ادامه داد: فاز اجرا مبتنی بر مطالعات و طراحی به‌زودی آغاز خواهد شد و تلاش می‌کنیم تا پروژه‌ها در پایان سال مالی به بهره‌برداری برسد.

وی افزود: معاونت برنامه‌ریزی در حوزه توسعه منابع مالی، منابع اطلاعاتی، منابع فرایندی و منابع انسانی، فعالیت دارد؛ در واقع معاونت برنامه‌ریزی وظیفه مدیریت تمام منابع را عهده‌دار است و امیدواریم بتوانیم با مدیریت مناسب منابع، در تحقق اهداف شهرداری و شعار «اصفهان من شهر زندگی» موفق باشیم.

کد خبر 662639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.