شهرستان‌های مختلف استان صاحب خانه تکواندو شده‌اند/برگزاری آزمون دان ۶ برای نخستین‌بار

رئیس هیئت تکواندو استان اصفهان گفت: با سیاست‌های هیئت تکواندو شهرستان‌های مختلفی از جمله نطنز، گلپایگان، کاشان، چادگان، خمینی‌شهر و فلاورجان دارای خانه تکواندو شده‌اند و با تلاش و رایزنی که انجام دادیم مسابقات استانی تکواندو برای نخستین‌بار از شبکه استانی اصفهان پخش شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شهرام الله‌آبادی در مجمع عمومی سالیانه هیئت تکواندو استان اصفهان که امروز _یکشنبه سی‌ویکم اردیبهشت‌ماه_ در سالن سرای ورزشکاران برگزار شد با اشاره به عملکرد چهار ساله هیئت تکواندو استان اصفهان، اظهار کرد: پس از ۴۲ سال دفتر هیئت تکواندو استان اصفهان را به محل خانه تکواندو منتقل کردیم و خانه تکواندو بازسازی و تجهیز شد.

وی افزود: با تلاش و رایزنی که انجام دادیم مسابقات استانی تکواندو برای نخستین‌بار از شبکه استانی اصفهان پخش شد و مسابقات انتخابی تیم ملی نیز پخش زنده داشت.

رئیس هیئت تکواندو استان اصفهان خاطرنشان کرد: میزبان اردوهای تیم ملی و لیگ‌های کشوری بودیم، در دوران همه‌گیری کرونا در سال ۱۴۰۱_۱۴۰۰ لیگ کیوروگی، پومسه و هانماندانگ را برگزار کردیم و تکواندوکاران اصفهان در سال ۱۴۰۱ پنجاه مدال آسیایی و جهانی کسب کردند.

الله‌آبادی با بیان اینکه تیم خردسالان پسر اصفهان در مسابقات منطقه‌ای قهرمان و تیم خردسالان دختر سوم شدند، تصریح کرد: تیم دختران و پسران ما در مسابقات استعدادهای برتر مقام سوم را به دست آوردند، سال ۱۳۹۹ با همکاری شهرداری اصفهان برای نخستین‌بار در ایران مسابقات ساحلی تکواندو را برگزار کردیم و سامانه اتوماسیون اداری اختصاصی هیئت تکواندو یاستان اصفهان راه‌اندازی شد.

وی ادامه داد: با سیاست‌های هیئت تکواندو استان اصفهان شهرستان‌های مختلفی از جمله نطنز، گلپایگان، کاشان، چادگان، خمینی‌شهر و فلاورجان دارای خانه تکواندو شدند و برای نخستین‌بار خارج از تهران، آزمون دان شش در اصفهان برگزار شد.

در ادامه جواد محمدی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان تاکید کرد: تکواندو یک رشته المپیکی و مقام‌آور است و همه ارزش و جایگاه این رشته را می‌دانند؛ در آینده نزدیک شاهد حضور ساعی در شهرمان خواهیم بود تا همفکری برای توسعه این رشته المپیکی و قهرمان‌پرور داشته باشیم.

وی با بیان اینکه اداره کل ورزش و جوانان اصفهان ۳۰۰ میلیون به هیئت تکواندو کمک کرده است، اضافه کرد: آماری که رئیس هیئت تکواندو استان اصفهان ارائه داد نشان دهنده پیشرفت چشمگیر این رشته است، بهتر بود عملکرد مالی به صورت فایل یا مکتوب در اختیار اعضای مجمع قرار می‌گرفت، زیرا همه اعضا حق دارند از این عملکرد با خبر باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان با بیان اینکه طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته قصد داریم کمک مالی بیشتری به هیئت استان‌ها وشهرستان‌ها داشته باشیم، تصریح کرد: به نظرم کمک مالی را نباید به صورت مساوی تقسیم کرد، بلکه باید براساس عملکرد باشد و عملکرد هر استان یا شهرستان با خودش سنجیده شود. برای سالن‌ها سال گذشته به همه هیئت‌ها اعلام کردیم که در مزایده شرکت کنند، عدد را بالا ببرند تا ما هم کمک کنیم.

محمدی افزود: در حال حاضر مستأجر خانه تکواندو باید ۲۴ سانس در اختیار هیئت قرار دهد و هیئت نیز باید بدون در نظر گرفتن در آمدزایی این سانس‌ها را به ورزشکاران اختصاص دهد.

وی خاطرنشان کرد: اتفاقات خوبی در تکواندو رخ داده است، اما باید به رده سنی نونهالان بیشتر توجه کنیم تا این رشته توسعه پیدا کند.

به گزارش ایمنا، مجمع سالیانه هیئت تکواندو استان اصفهان امروز با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان، رئیس هیئت تکواندو استان اصفهان و اعضای مجمع هیئت تکواندو استان اصفهان برگزار شد. لازم به ذکر است که هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو در این مجمع حضور پیدا نکرد و ریاست مجمع را طی نامه‌ای به جواد محمدی داد.

کد خبر 662637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.