جشنواره گلاب‌گیری زمینه رونق شهر جدید مجلسی را فراهم می‌کند

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان گفت: برگزاری جشنواره گلاب‌گیری زمینه سرمایه‌گذاری و برندسازی را در شهر جدید علامه مجلسی فراهم می‌کند و برکات زیادی برای شهر و شهروندان خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نادر آخوندی در مراسم گلاب گیری شهر جدید مجلسی، اظهار کرد: استاندار اصفهان همواره تاکید ویژه ای بر برندسازی و سرمایه‌گذاری در شهرها دارد و این جشنواره برای نخستین‌بار در شهر مجلسی برگزار شد.

وی افزود: مراسم گلاب‌گیری بسیار زیبا و با نشاط است و امیدواریم این مراسم در سال‌های آینده با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به خوبی انجام شود.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان با اشاره به برگزاری مراسم گلاب‌گیری در قمصر کاشان و جذب گردشگران، خاطرنشان کرد: شهر مجلسی از ظرفیت‌های بالایی برای تبدیل شدن به دومین شهر استان اصفهان در زمینه گلاب گیری برخوردار است.

آخوندی با بیان اینکه برگزاری این جشنواره برکات زیادی برای شهروندان و شهرداری مجلسی به دنبال خواهد داشت، تاکید کرد: شهرداری مجلسی با برگزاری موفق این جشنواره می‌تواند برای زیرساخت‌های شهر هزینه و شرایط ویژه‌ای را برای شهروندان فراهم کند.

وی با قدردانی از اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار مجلسی، اضافه کرد: مجلسی یکی از شهرهای ویژه و استثنایی استان اصفهان است که سه عضو شورای اسلامی شهر آن از بانوان هستند.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان ابراز امیدواری کرد: شهر مجلسی بیش از پیش رونق پیدا کند و با برندسازی برای شهروندان برکات زیادی به همراه داشته باشد.

در ادامه این مراسم پروین صالحی، نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: این شهر نوپا و تازه تأسیس به زودی به یکی از بهترین شهرهای شهرستان مبارکه تبدیل خواهد شد.

وی ادامه داد: شهرداری و شورای اسلامی شهر مجلسی برای برگزاری این جشنواره تلاش زیادی کرده‌اند.

نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی گفت: شهر جدید مجلسی با جمعیت کنونی نقطه امیدی برای گسترش و توسعه آینده شهرستان مبارکه است. امیدوارم این شهر جدید با تلاش و همت اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری و پیگیری مسئولان شهرستان مبارکه به یکی از بهترین شهرهای مبارکه تبدیل شود.

صالحی با اشاره به برگزاری جشنواره گلاب‌گیری شهر مجلسی، افزود: برگزاری اینگونه جشنواره‌ها در این ایام مبارک موجب شادی مضاعف و دوچندان شهروندان خواهد شد.

وی ابراز امیدواری کرد: این جشنواره سالیان سال با همدلی و وفاق در این شهر و شهرستان برگزار شود.

کد خبر 662624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.