سرمربی پورتو به تمجید از ستاره ایرانی پرداخت/ طارمی به عدد شگفت‌انگیز ۱۰۰ رسید!

تعداد گل‌های مهدی طارمی در فوتبال پرتغال برای ریوآوه و پورتو به عدد ۱۰۰ رسید تا یک رکورد خاص برای مهاجم ایرانی ثبت شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شب گذشته _شنبه سی‌ام اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲_ تیم‌های فوتبال فامالیکائو و پورتو در چارچوب هفته سی‌ودوم رقابت‌های لیگ برتر پرتغال از ساعت ۲۳:۰۰ در ورزشگاه مونیکیپال ده‌فامالیکائو با قضاوت فابیو وریسیمو برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند و در پایان پورتو با نمایش خیره‌کننده مهدی طارمی و پوکر وی، با نتیجه چهار بر دو به پیروزی رسید.

سرجیو کونسیسائو سرمربی تیم فوتبال پورتو پس از این برد مهم که با درخشش ستاره ایرانی‌اش همراه شد اظهار کرد: مهدی طارمی بین خطوط فوق‌العاده هوشمند است. اوتاویو توانایی بالایی برای گرفتن تصمیمات درست در طول مسابقه دارد و هافبک‌ها در اواخر بازی خودشان را نشان دادند.

همچنین سایت معتبر «گل پوینت» که هر مسابقه را به‌صورت تحلیلی بررسی می‌کند، نمره ۸.۷ (از ۱۰) را به مهدی طارمی داد و او را بهترین بازیکن دیدار پورتو - فامالیسائو معرفی کرد. این سایت درباره مهاجم تیم ملی کشورمان نوشت: «این مهاجم ایرانی اولین پوکر دوران فوتبالی خودش و این فصل از لیگ پرتغال را ثبت کرد تا به تنهایی صدرنشین آقای گلی شود.

بدین ترتیب مهدی طارمی تعداد گل‌های خود در فوتبال پرتغال را به عدد ۱۰۰ (۷۹ گل برای پورتو و ۲۱ گل برای ریوآوه) رساند و از این حیث، اولین بازیکن پورتو در قرن ۲۱ است که به این آمار فوق‌العاده می‌رسد. همچنین احتمال می‌رود باتوجه به وضعیت فعلی جدول گلزنان، طارمی برای دومین‌بار طی چهار فصل اخیر عنوان آقای‌گلی لیگ برتر پرتغال را کسب کند.

کد خبر 662567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.