حرکت رو به جلوی شهرداری اصفهان در تمام حوزه‌ها/ رویدادهای دهه کرامت متوقف نشود

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: آنچه که امروز در شهرداری اصفهان رخ داده، حرکت رو به جلو در حوزه‌های مختلف به‌ویژه در بخش فرهنگی است که شهردار این کلان‌شهر باید به آن توجه کند و هیچ‌گونه توقفی در کارها صورت نگیرد و برای هم‌افزایی بیشتر تلاش شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجید نادرالاصلی امروز _یکشنبه سی‌ویکم اردیبهشت‌ماه_ در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با تقدیر از رؤسای کمیسیون‌های فرهنگی و شهرسازی شورای اسلامی شهر به پاس برگزاری اجلاس رؤسای این کمیسیون‌ها در اصفهان اظهار کرد: امیدواریم این همایش‌ها نتایج خوبی برای اصفهان به دنبال داشته باشد.

وی افزود: گاهی در جامعه مطرح می‌شود که آورده این جلسات برای اصفهان چیست و دل‌نگرانی‌هایی از هزینه‌های آن دارند، این در حالی است که در پاسخ باید فضایی که در اصفهان برای انجام کار خوب ایجاد شده را به کشور تزریق کنیم که فکر می‌کنم با برگزاری این جلسات چنین فضایی ایجاد شده است.

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به تغییراتی در مدیریت شهری که مطرح و رسانه‌ای شده است، گفت: آنچه که امروز در شهرداری اصفهان رخ داده، حرکت رو به جلو در حوزه‌های مختلف به‌ویژه در بخش فرهنگی است که شهردار این کلان‌شهر باید به آن توجه کند و هیچ‌گونه توقفی در کارها صورت نگیرد و برای هم‌افزایی بیشتر تلاش شود.

وی با بیان اینکه رویدادهای سالروز آزادسازی خرمشهر با هدف بیان نقش اصفهان در این واقعه تاریخی باید به خوبی برگزار شود، گفت: این روز نیز به اندازه هفته اصفهان باید مورد توجه قرار گیرد، لذا تاکید می‌کنیم که رویدادهای این روز و همچنین رویدادهای دهه کرامت، متوقف نشود و نسبت به این کارها و اقدامات توجه لازم وجود داشته باشد.

نادرالاصلی با اشاره به تصمیم‌های شورای نام‌گذاری در خصوص بعضی تغییرات و اصلاحات گفت: گفته شده است تا ابتدای خرداد این اصلاحات انجام می‌شود، لذا از معاونت خدمات شهری و سازمان زیباسازی و مدیران مناطق برای تغییر تابلوها و اقدامات لازم در این زمینه، درخواست دارم و امیدوارم در زمان موردنظر و قول داده شده این اقدامات انجام شود.

کد خبر 662555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.