شهرداری‌ها بیشترین میزان پاسخگویی به مردم را دارند

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه شهرداری‌ها و دهیاری‌ها بیشترین میزان پاسخگویی و خدمت به مردم را انجام می‌دهند، گفت: باید تلاش کنیم طبق دستور و مسیری که رهبر معظم انقلاب مشخص کردند، حرکت کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا فلاح امروز _یکشنبه سی‌ویکم اردیبهشت‌ماه_ در نطق میان‌دستور هشتادوهفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب هر سال شعاری را برای سال تعیین می‌کنند که تنها یک شعار نیست، بلکه ریل‌گذاری برای کشور است.

وی افزود: در این راستا آحاد مردم و مسئولان به سمت و سوی این شعار حرکت داده می‌شوند؛ این دوراندیشی مقام معظم رهبری را می‌رساند که توجه مردم و مسئولان را به یک نقیصه مهم در کشور جلب می‌کنند، امسال نیز مهار تورم و رشد تولید را مطرح کردند و راه و مسیر را در سال جاری به ما نشان دادند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه افرادی که به دستور رهبر انقلاب عمل نمی‌کنند، از دشمنان داخلی و خارجی کشور بدتر هستند و بیشتر به نظام ضربه می‌زنند، گفت: مهار تورم یعنی تلاش کنیم تورم ایجاد نشود.

فلاح گفت: وقتی رهبر معظم انقلاب اشاره می‌کنند که تورم باید مهار شود، باید به این موضوع توجه کنیم. ما نماینده مردم هستیم و در سطح شهر با مردم در ارتباط هستیم و باید در مسیر رفع مشکلات آنها گام برداریم.

وی تصریح کرد: اعتبار ما از مردم است و باید به فکر اقشار ضعیف جامعه باشیم، لذا عموم مدیران و مسئولان باید تلاش کنند رضایت مردم را در جامعه فراهم کنند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه شهرداری‌ها و دهیاری‌ها بیشترین میزان پاسخگویی و خدمت به مردم را انجام می‌دهند، گفت: باید تلاش کنیم طبق دستور و مسیری که رهبر انقلاب مشخص کردند، حرکت کنیم.

کد خبر 662553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.