عصرانه خبری شهرهای ایران در ۳۱ اردیبهشت‌ماه

در این بسته خبری از تحقق بودجه ۲۳ هزار میلیارد تومانی شهرداری شیراز تا احداث پارک بانوان سرپوشیده در رزن و حفاری تونل غربی خط ۲ قطار شهری تبریز از سرگرفته شد را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

فعالیت غیرمجاز مراکز عرضه قلیان در بوستان‌های دزفول

هادی حلیم زاده، سرپرست معاونت امور شهری شهرداری دزفول با اشاره به فعالیت غیرمجاز مراکز عرضه قلیان در سطح پارک‌ها و بوستان‌های ساحلی، تصریح می‌کند: شهرداری دزفول در چند نوبت اقدام به جمع آوری قلیان‌های عرضه شده در بوستان‌ها با حکم قضائی و همکاری نیروی انتظامی کرده است.

۱۱ میلیارد تومان طرح به مناسبت دهه کرامت افتتاح شد

رضا کارخانه، شهردار پردیس خاطرنشان کرد: در اولین روز از دهه کرامت سه طرح عمرانی با ۱۱ میلیارد تومان اعتبار در این شهر افتتاح به بهره برداری رسید.

حفاری تونل غربی خط ۲ قطار شهری تبریز از سرگرفته شد

یعقوب وحیدکیا، مدیرعامل سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز گفت: حفاری تونل غربی فاز اول خط ۲ قطار شهری به طول هشت هزار و ۴۲۰ متر توسط دستگاه حفار( TBM ) از سر گرفته شد.

عملیات اجرایی بازار روز شهر محلات پایان یافت

عزیز تقی زاده، شهردار شهر محلات گفت: عملیات اجرایی بازار روز این شهر با اعتباری بالغ بر ۲۶ میلیارد ریال پایان یافت و اکنون آماده واگذاری به بخش خصوصی است.

اختصاص ۱۰۰ اتوبوس از اسلامشهر برای جابه‌جایی زائران مراسم ارتحال امام خمینی (ره)

اکبر گنجه، معاون خدمات شهری و امور مناطق شهرداری اسلامشهر با اشاره به اهمیت ویژه و مهم بودن ایام و مناسبت‌های خرداد ماه به ویژه، گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر، دهه کرامت و همچنین فرارسیدن چهاردهم و پانزدهم خردادماه، بزرگداشت سی و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین پانزده خرداد اشاره کرد و گفت: جلسه هماهنگی برگزاری مراسم سی و چهارمین سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) در شهرداری اسلامشهر برگزار و مقرر شد تا ۱۰۰ دستگاه اتوبوس برای جابجایی زوار اختصاص دهند.

بودجه ۲۳ هزار میلیارد تومانی شهرداری شیراز تحقق پیدا می‌کند

محمدحسن اسدی، شهردار شیراز با اشاره به برخی از پروژه‌ها و دسته‌بندی آن‌ها در زیر مجموعه برخی از معاونت‌ها، بیان کرد: امروز نخستین مرحله جهش عمرانی امسال است که در ماه‌های بعد به صورت مستمر ادامه خواهد داشت، ما امسال بودجه ۲۳ هزار میلیارد تومانی را داریم که یا همه مشکلات دست یافتنی خواهد بود.

پارک بانوان سرپوشیده در رزن احداث می‌شود

احمد محمدی‌راستی، شهردار رزن گفت: بنا داریم پارک بانوان سرپوشیده با طراحی متفاوت جدای از پارک بانوان فعلی برای خانواده و بانوان احداث کنیم که این پارک دارای محیط شاد مناسب ایام زمستان و سرد سال باشد.

کد خبر 662551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.