فرایند دریافت معاینه فنی در تهران تسهیل می‌شود

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: اقدامات خوبی از جانب ستاد مرکز معاینه فنی شهر تهران برای تسهیل فرایند دریافت معاینه فنی در حال انجام است.

به‌گزارش خبرنگار ایمنا، علی‌اصغر قائمی امروز _یک‌شنبه سی‌ویکم اردیبهشت‌ماه_ در یکصدوسی‌وهشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران اظهار کرد: در راستای تسهیل دریافت معاینه فنی از جانب ستاد این مرکز در شهر تهران اقدامات خوبی در حال انجام است و شهروندان به‌صورت حضوری و اینترنتی می‌توانند برای دریافت معاینه فنی اقدام کنند.

وی با بیان اینکه شهروندان می‌توانند به‌صورت حضوری به مراکز مربوطه مراجعه کنند و تست‌ها را انجام دهند، افزود: در روش اینترنتی افراد برای دریافت نوبت باید بدهی‌های شهری را پرداخت کنند که این شرط مستند قانونی ندارد و شهرداری شهر تهران اگر در این زمینه مستنداتی دارد باید ارائه کند و اگر مستنداتی وجود ندارد این شرط را حذف کنند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: اطلاعات مربوط به معاینه فنی خودرو در طول بیش از سه هفته روی سامانه بارگذاری می‌شود که این زمان زیاد است و شهروندان برای استفاده از خدمات شهری که به معاینه فنی نیاز دارد مانند طرح ترافیک با مشکلاتی روبه‌رو می‌شوند و اگر این مشکل رفع شود، مسائل دیگر نیز برطرف خواهد شد.

کد خبر 662536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.